• تعمیرات کنسول

معرفی
جهت تعمیرات کنسول گیمینگ و پلی استیشن و ... با شماره های قسمت تماس با ما سایت گروه تعمیر تماس حاصل فرمایید عیب یابی قبل از ارسال به PlayStation Service و تعمیر کمبود عملکرد: نور شاخص BLUE BLINKING "خط آبی مرگ" سه سال به طول می انجامد، بیشترین آسیب پذیری از همه مشکلات است که تا کنون روی PS4 قرار نگرفته است. خطوط قرمز قرمز نشان دهنده یک مشکل فنی می تواند به این معنی است که کنسول شما دیگر کار نمی کند. بر خلاف حلقه قرمز، "خط آبی مرگ" به طور خودکار به این معنا نیست که PS4 شما مرده است، اما کار مشابه با حلقه است؛ اجازه دهید شما متوجه شوید که یک مشکل واقعا بزرگ وجود دارد. هنگام بارگیری PS4، چراغ نشانگر LED در کنار کنسول باید به سرعت تبدیل به آبی قبل از تبدیل سفید شود. با این حال، در کنسول هایی که از "خط آبی مرگ" رنج می برند، پالس های نور آبی به طور مداوم، نشان می دهد که خروجی ویدئو شکست خورده قبل از اینکه غیرقابل توضیح روشن شود. در این مورد، کنسول هرگز سیگنال را به تلویزیون نمی فرستد، اساسا آجرینگ دستگاه و جلوگیری از عملکرد عادی است. سونی معتقد بود که این مسئله یک حادثه جداگانه بود، اما همچنین یک راهنمای عیبیابی را به نمایش گذاشت که نشانگر تعداد زیادی از اصلاحات بالقوه است. در حالی که این مشکل در راه اندازی گسترده تر بود، هنوز هم برای بخش کوچکی از کاربران رشد می کند و احتمالا اگر یک کنسول شما بین اواخر 2013 و اوایل 2014 تولید شود، بیشتر احتمال دارد. راه حل های بالقوه: همانطور که سونی در راهنمای عیبیابی فوق الذکر نشان داده است، نور چشمک زدن می تواند نشان دهنده تعدادی از مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. گفتم، تعدادی از راه حل های بالقوه ای که می توانید امتحان کنید وجود دارد. اگر شما توانایی حل مشکل را با سخت افزار PS4 دارید، با پشتیبانی مشتری PlayStation تماس بگیرید یا کنسول خود را مستقیما به یک فروشگاه رسمی سونی منتقل کنید، زیرا گاهی اوقات تعمیرات یا جایگزینی در محل انجام می شود. اگر فروشگاه موجود در منطقه شما وجود نداشته باشد، احتمالا باید کنسول خود را به سونی ارسال کنید. در این مرحله، کنسول شما ممکن است تحت ضمانت سازنده باشد: در صورتی که این مورد باشد، به یاد داشته باشید که ممکن است مجبور باشید هزینه تعمیر را پرداخت کنید. به روزرسانی سیستم عامل تلویزیون خود را - تعدادی از کاربران اشاره کرده اند که به روز رسانی نرم افزار تلفن همراه عدم سیگنال های صوتی و تصویری را حل کرده است. اگر شما یک تلویزیون جدیدتر دارید، مخصوصا یکی با اتصال به اینترنت، به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کنید و سیستم عامل خود را به روز کنید. انجام این کار ممکن است تنظیمات HDMI را تغییر دهد و سازگاری دستگاه را اصلاح کند. پورت HDMI را بررسی کنید - نگاهی به هر دو پورت HDMI تلویزیون و PS4 خود را برای هر نوع اختلال یا آسیب دیدگی همراه با کابل HDMI خود ببینید. در صورت امکان سعی کنید کابل HDMI جایگزین را آزمایش کنید. منبع تغذیه را بررسی کنید - دکمه برق را در جلوی PS4 حداقل هفت ثانیه فشار دهید یا تا زمانی که سیستم دو بار بوق بزند و خاموش شود. پس از آن، سیم برق AC را از برق جدا کنید و اتصال AC IN و سیم برق را برای هر گونه آسیب یا انحراف آشکار مشخص کنید. هارد دیسک را بررسی کنید - مطمئن شوید که PS4 شما خاموش است، سپس کابل AC برق و سایر کابل های متصل را جدا کنید، قبل از کشیدن پوشش خالی HDD به سمت خارج. پس از برداشتن، هارد دیسک را برای هر گونه آسیب احتمالی بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آن را در خلیج HDD نصب کنید. تنظیم مجدد کنترل کننده - مطمئن شوید که همه چیز به درستی وصل شده است. دکمه PS را روی کنترلر خود فشار دهید و نگه دارید تا نور سیستم روشن شود. سپس، دکمه PS را فشار داده و نگه دارید تا نور روشن سفید شود. ما این روش را آزمایش کرده ایم و می توانید PS4 خود را به درستی بوت کنید. کمبود عملکرد: نور نشانگر قرمز مایل به قرمز گزارش خط "قرمز مرگ" به اندازه ای که نور آبی چشمک می زند، به اندازه کافی گسترده نیست، اما تقریبا به همان اندازه جدی است. در کنسول هایی که از "خط قرمز مرگ" رنج می برند، چراغ نشانگر LED از طرف کنسول به طور مکرر قرمز رنگ می شود و پس از آن سیستم پس از صدور سه بوق متمایز را خاموش می کند. این مسئله به مشکلات بیش از حد گره خورده است که در راهنمای کاربر PS4 مشخص شده است و توسط سونی تایید شده است، احتمالا به دلیل خرابی فن. با این وجود برخی از کاربران این مسئله را در عرض چند دقیقه از کنسول برای اولین بار گزارش داده اند. خوشبختانه این نشانه ای از یک اتحاد کامل نیست. راه حل های بالقوه: اگر مشکل باقی می ماند و با هیچ یک از راه حل های بالقوه زیر حل نخواهد شد، با پشتیبانی مشتری PlayStation تماس بگیرید یا کنسول خود را مستقیما به یک فروشگاه رسمی سونی بفرستید تا ترمیم / جایگزینی را ترتیب دهید. استراحت کنید - دکمه قدرت را در جلو PS4 خود را حداقل هفت ثانیه یا تا زمانی که سیستم صدای زنگ و صدای خاموش می شود را لمس کنید. سپس، منبع تغذیه را قطع کنید و اجازه دهید کنسول برای مدت زمان طولانی، یا تا زمانی که آن را خنک شود، قبل از روشن کردن آن دوباره خاموش شود. فضای زیادی را در اختیارتان قرار دهید - PS4 خود را در یک محیط خوب تهویه کنید تا اطمینان حاصل شود که اتاق تنفس کافی دارد و هرگاه که امکان دارد فرش و خدمات مشابه را اجتناب کنید. علاوه بر این، بعضی از کاربران گزارش کرده اند که قرار دادن کنسول به صورت عمودی باعث کاهش گرمای بیش از حد می شود (هرچند نباید با توجه به اینکه بلوک های موقعیت به هر دو طرف سوق می دهد). کنسول و کنترلر تعمیر پلی استیشن شما طراحی شده است تا سالها سرگرمی های عالی را به شما بدهد. در صورتی که سخت افزار PlayStation® شما منطبق با انتظارات نباشد، لطفا پیشنهادات عیب یابی زیر را دنبال کنید، قبل از این که تصمیم بگیرید که برای ارسال و در اختیار PlayStation® سرویس و تعمیر آن نیاز دارید.   چه کاری باید انجام دهم قبل از خدمات و تعمیر پلی استیشن؟ 1 عیب یابی مسائل مربوط به سخت افزار پلی استیشن در اینجا چند مقاله عیب یابی برای شروع کار شما وجود دارد. شما همچنین می توانید سایت پشتیبانی ما را برای یافتن مقالات عیب یابی بیشتر جستجو کنید. تعمیرات پلی استیشن SONY PLAYSTATION آیا با Sony PlayStation 4 یا PS Vita مشکل دارید؟ نور آبی مرگ در لحظه ای اشتباه ظاهر شد؟ نگران نباش ما می توانیم کمک کنیم. CeXClinic یک سرویس سریع و 7 روزه برای تعمیر خطاهای PS مشترک، از جمله BLOD، با تضمین "بدون هیچ گونه هزینه،" ارائه می دهد. ما تعمیر می کنیم: PS4 Blue Light of Death (BLOD) جایگزینی هارد دیسک جایگزینی درایو دیسک جایگزین های اصلی صفحه تعمیر لوازم جانبی و کنترل کننده سرویس واقعا آسان برای استفاده است - به سادگی پر کنید فرم در صفحه برای کنسول مربوطه، قبول نقل قول، و سپس ارائه PlayStation یا کنترل کننده ما را به ما. ما آن را به خوبی به عنوان جدید در هیچ زمان و حتی ارائه یک گارانتی دو ساله برای این کار را داشته باشد.