تعویض گلس آیفون ایکس|تعویض گلس آیفون|هزینه تعویض گلس آیفون ایکس

  • نویسنده : امیرعلی
  • پنج شنبه 23 خرداد 1398
  • 0 کامنت

تعویض گلس آیفون ایکس

تعویض گلس آیفون ایکس به صورت تضمینی در گروه تعمیر انجام میشود.

آیفون ایکس ال سی دی بسیار گران قیمت و با کیفیتی دارد.ال سی دی آیفون ایکس از نوع سوپر رتینا است که به صورت اولد است اندازه ال سی دی آیفون ایکس ۵.۸ اینچ است.رزولوشن ال سی دی آیفون ایکس دارای رزولوشن۱۱۲۵  * ۲۴۳۶ است  که از ۴۵۸ پیکسل بر هر اینچ پشتیبانی میکند.همچنین ال سی دی آیفون ایکس توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد.اپل در آیفون ایکس از فناوری های تاچ سه بعدی نمایش رنگها نزیک به واقعیت،و نمایش طیف های رنگی و پشتیبانی از چند کلیک همزمان استفاده کرده است.

همانطور ال سی دی آیفون ایکس بسیار با کیفیت است بسیار هم حساس و ظریف و شکننده است.به همین علت شکستگی ال سی دی آیفون ایکس یکی از مشکلات شایع کاربران این دستگاه است. به همین گرانی قطعات و ال سی دی آیفون ایکس و اورجینال نبود ال سی دی های موجود در بازار،اکثر کاربران به جای تعویض ال سی دی به سمت تعویض گلس ال سی دی میروند که بسیار مقرون به صرفه تر است نسبت به تعویض ال سی دی.به همین علت گروه تعمیرات تخصصی اپل این امکان را برای شما فراهم میکند که شما میتوانید با هزینه اندک به جای تعویض ال سی دی آیفون ایکس، گلس صفحه آیفون ایکس خود را عوض کنید.

تعویض گلس آیفون ایکس

تعمیر گلس آیفون x

تعویض گلس آیفون ایکس در گروه تعمیر انجام میشود.

در تیم ما تعویض گلس آیفون ایکس در همه شرایط امکان پذیر است.ازجمله شکستگی تاچ آیفون ایکس و یا در صورت شکستگی ال سی دی آیفون ایکس ما میتوانیم گلس ال سی دی آیفون ایکس را تعویض کنیم. 

تعویض گلس آیفون ایکس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تیم ما انجام میشود.گروه تعمیر،تعویض گلس ال سی دی آیفون ایکس را به صورت کاملا حرفه ای همراه با قطعات و تجهیزات روز دنیا انجام میدهد

در این طرح شما میتوانید به جای تعویض ال سی دی آیفون ایکس تان با هزینه چند میلیونی،با حدود یک میلیون تومان ال سی دی آیفون ایکس تان را تعمیر کنید.تعویض گلس آیفون ایکس نسبت به تعویض ال سی دی آیفون ایکس به صرفه تر است و همچنان از کیفیت بالاتری برخوردار است.

اکثر ال سی دی های موجود در بازار برای آیفون ایکس اورجینال نیستند و از کیفیت بسیار پایین تری نسبت به ال سی دی اورجبنال آیفون ایکس برخوردار هستند

در گروه تعمیرات تخصصی اپل،تعویض گلس ال سی دی آیفون ایکس همراه با گارانتی و تست انجام میشود.

و در صورت پیش آمدن مشکلی میتوانید به ما مراجعه کنید و مشکل گلس ال سی دی آیفون ایکس تان را حل کنید

تعمیر گلس آیفون x

آیفون لاک و آنلاک

حل مشکل آیفون نو سرویس

تعمیرات آیفون ایکس

حل مشکل آب خوردگی آیفون

تعمیرات آیفون در محل



برای اطلاع از قیمت تعویض گلس آیفون ایکس با شماره ------ تماس حاصل فرمایید.