آب خوردگی مک بوک| راه حل مشکل آب خوردگی مک بوک اپل | گروه تعمیر

  • نویسنده : امیرعلی
  • شنبه 28 اردیبهشت 1398
  • 0 کامنت

حل مشکل آب خوردگی مک بوک


.تعمیر آب خوردگی مک بوک کاره نسبتا تخصصی است که در ادامه به آن میپردازیم.

یکی از مشکلات رایجی که برای مک بوک پیش می آید آب خوردگی دستگاه است.

آب خوردن دستگاه باعث فرسایش قطعات الکترونیکی داخل برد میشود و به مرور زمان دستگاه رااز کار می اندازد.

پس بنابراین در اسرع وقت باید دستگاه تعمیر شود.

اتفاق بد برای مک بوک این است که اگر آب زیادی روی مک بوک رها شود،کیبورد نابود میشود،باطری آسیب میبیند،اتصلات و مدارات مجتمع از بین میرود. و این اتفاقات شما را مجبور به هزینه کردن زیادی میکند.


حل مشکل آب خوردگی مک بوک


اقداماتی که پس از آب خوردگی مک بوک باید انجام دهید:


۱-باتری را بیرون بیاورید و هر وسیله جانبی متصل شده را جدا کنید اگر می توانید باتری را بردارید، این کار را انجام دهید. از لپ تاپ هر گونه دانگل یا لوازم جانبی مانند موس، چاپگر، آی پاد، دوربین یا اسکنر را جدا کنید.

۲-لپ تاپ را خاموش کنید.برای این کار دکمه پاور را بین ۵ تا ۷ ثانیه فشار دهید.

۳-مکبوک را ر بچرخانید. این به گرانش اجازه می دهد که آب را به طرف صفحه کلید بیرون بکشد، از قسمت های ظریف داخل و خارج از لپ تاپ.

۴-برای 48 ساعت کامل آن را خاموش کنید. قبل از اینکه این زمان از بین برود، وسوسه شوید که آن را دوباره ببندید. این تاثیرات آسیب آب را کاهش می دهد زیرا هیچ جریان موجود در آن از مولفه به جزء منتقل نمی شود. دستگاه را بچرخانید و بگذارید آن را روی بالش بسوزانید، در حالی که هنوز خاموش است، تا آب به طور کامل از آن بیرون بیاید.

۵-یک مرکز خدمات اپل یا متخصص را ببینید. هنگامی که کاملا خشک می شود، سعی کنید با مک بوک خود کار کنید و ببینید آیا کار می کند. اگر این کار را انجام دهد، پد لمسی خود را، تمام کلید های خود، Wi-Fi و سایر فرآیندهای طبیعی که از طریق آن گذر می کنید، تست کنید.

۶-اکنون می توانید به یک متخصص بپردازید که لپ تاپ خود را برای هر گونه خسارت در هیئت منطق خود ارزیابی می کند. اگر گارانتی شما همچنان قابل اجرا باشد، از مزایای آن در این مرحله استفاده کنید.



اقداماتی که پس از آب خوردگی مک بوک باید انجام دهید:


اقداماتی که پس از آب خوردگی مک بوک نباید انجام دهید:


۱-دوباره آن را روشن نکن همانطور که قبلا ذکر شد، زمانی که آب و جریان الکتریکی در مک بوک شما دیده می شوند، می توانند مخرب باشند. لپ تاپ را خاموش نگه دارید تا خشک شود.

۲-مکبوک را تکان ندهید انجام این کار فقط آب را در اطراف گسترش می دهد و ممکن است به قطعات دلخواه برسد و باعث خوردگی یا آسیب شود.

۳-سشوار را فراموش کن شیطان کوچک در شانه شما ممکن است به شما نشانه گرفتن سشوار و شستشو فرآیند خشک کردن. اما این تنها مشکلات استاتیکی ایجاد می کند، به طوری که به مدت 40 دقیقه در یک منطقه گرم و خشک خشک شود.

۴-استفاده از برنج را نادیده بگیرید. در حالی که ممکن است برای گوشی شما کار کند، برنج نمی تواند سیستم لپ تاپ شما را خشک کند. یک پیش فرض گسترده ای وجود دارد که برنج از دستگاه ها رطوبت را از بین می برد، اما متاسفانه این درست نیست.

اقداماتی که پس از آب خوردگی مک بوک نباید انجام دهید:

در نهایت برای حل مشکل آب خوردگی مک بوک به ما مراجعه کنید. تا با استفاده از تعمیرکاران و کارشناسان مجرب بتوانیم مشکل آب خوردگی مک بوک را برطرف کنیم.

تعمیرات مک برای شهرستان ها

تعمیرات تخصصی مک بوک

مشکل خاموش شدن مک بوک

تعمیر کیبورد مک بوک

تعمیر باطری مک بوک

برای اطلاع از قیمت تعمیرات آب خوردگی مک بوک با شماره ------  تماس حاصل فرمایید.