تعویض ال سی دی | تعمیر lcd تاچ ال سی دی سرفیس پرو surface

  • نویسنده : تبلت سرفیس ماکروسافت
  • یک شنبه 25 فروردین 1398
  • 0 کامنت

تعمیر ال سی دی و تعویض  lcd سرفیس

عیب یابی surface  تبلت مایکروسافت
قرص روشن نخواهد شد
شما نمیتوانید قرص Surface خود را روشن کنید

سرفیس آداپتور برق شکسته تبلت
اگر قرص خود را روشن نکنید در حالی که آداپتور برق وصل شده است و یا اگر سیگنال نشان نداده شود که قرص شارژ می شود، احتمالا با شارژر قرص شما مشکل ساز است. شما ممکن است نیاز به یک آداپتور برق جدید. آداپتور برق ممکن است از وب سایت های شخص ثالث مانند Dealfon خریداری شود.

بسته باطری سرفیس کار نمیکنه
اگر قرص بلافاصله پس از جدا شدن از آداپتور برق از کار بیفتد، ممکن است نیاز به جایگزینی بسته باتری باشد. در این زمان، بسته های جایگزین برای خرید مصرف کننده در دسترس نیستند. راهنمای تعمیر باطری به شما نشان می دهد که چگونه بسته باطری را خارج کنید و مجددا نصب کنید.


تعمیر ال سی دی سرفیس


 سرفیس پورت شارژ ناقص
اگر آداپتور برق در لپ تاپ ایمن نباشد، پورت شارژ ممکن است شارژ مغناطیسی خود را از دست داده باشد. در این مورد، ممکن است نیاز به نصب یک پورت شارژ جدید داشته باشید. پورت شارژ می تواند از مایکروسافت خریداری شود. راهنمای تعمیر شارژ پورت کمک خواهد کرد که پورت شارژ جدید را نصب کنید.

مادربرد نادرست
اگر مراحل فوق یک راه حل را ارائه ندهند، احتمالا این مشکل در داخل مادربرد قرار دارد. در حال حاضر مادربرد جایگزینی برای خرید وجود ندارد.

قرص روشن است، اما صفحه نمایش سیاه و سفید یا ضعیف است
قرص روشن می شود، اما صفحه نمایش کاملا سیاه یا بسیار ضعیف است.

تصویر ناهمواری در نمایش
اگر نمیتوانید یک تصویر را روی صفحه ببینید، تنظیمات صفحه نمایش را بررسی کنید تا روشنایی روشن باشد. روشنایی را به بالاترین تنظیم خود متصل کنید تا مطمئن شوید که روشنایی عملکردی دارد. اگر مشکل با تنظیم دستی تنظیمات دستی حل شود، ممکن است بخواهید تنظیمات روشنایی خودکار را غیرفعال کنید.

نوردهی تبلت سرفیس نامناسب
اگر قرص روشن و اجرا شود، اما صفحه ظاهر می شود که صفحه نمایش ندارد، مشکل ممکن است در نور پس زمینه باشد. اگر یک تصویر ضعیف با کمک یک چراغ قوه بر روی صفحه نمایش دیده شود، ممکن است نیاز به جایگزینی نور پس زمینه باشد.

قرص برای لمس پاسخ نداده است
قرص روشن می شود، اما صفحه نمایش برای پاسخ لمس واکنش نشان نمی دهد.


تعمیر lcd سرفیس پرو ۴


سنسورها نمیتوانند انگشتان را ردیابی کنند
اگر تبلت به لمس کاربر پاسخ نداده باشد، اما به نظر می رسد که به طور معمول به طور معمول عمل می کند، ممکن است مشکل ایجاد شده از خاک یا باقی مانده روی صفحه باشد و صفحه نمایش باید تمیز شود. اول دستگاه خود را خاموش کنید این باعث می شود که صفحه نمایش تیره تر شود، بنابراین خاک را راحت تر ببینید. با استفاده از یک پارچه میکروفیبر، صفحه را پاک کنید تا این خاک و بقایای ناخواسته را حذف کنید. اگر نمیتوانید پارچه را با پارچه خشک پاک کنید، می توانید مقدار کمی آب را به پارچه بچسبانید و دوباره سعی کنید. اجتناب از استفاده از آب به طور مستقیم به صفحه نمایش، به عنوان این می تواند دستگاه شما آسیب برساند. نگه داشتن دست های پاک و صفحه نمایش، هر مانعی بین سنسورها و انگشتان شما را به کار می اندازد تا دستگاه بتواند به درستی عمل کند.

صفحه تبلت شکسته

صفحه نمایش شکسته سرفیس خریداریم
ترک و خراش های عمده ممکن است دقت صفحه لمسی را تحت تاثیر قرار دهد. صفحه نمایش هایی که دارای شبکه وسیعی از ترک ها هستند یا قطعه هایی را از دست داده اند باید جایگزین شوند. اگر صفحه نمایش نیاز به جایگزینی داشته باشد، می توانید از مایکروسافت یا سایر خرده فروشان مجاز آن را خریداری کنید.

کالیبراسیون نامناسب
اگر روی صفحه نمایش بی پاسخ یا نادرست به لمس باشد، ممکن است کالیبراسیون خاموش باشد. یک کالیبراسیون پایه یا کامل می تواند برای تلاش برای رفع مشکل به کار گرفته شود. کالیبراسیون پایه را می توان با دوبار کلیک کردن بر روی میانبر Calibrate Vision System بر روی دسکتاپ Microsoft Surface اجرا کرد. کالیبراسیون کامل فقط با اجرای دستور٪ ProgramFiles٪ \ MicrosoftSurface \ v1.0 \ CalibrateVS_v1.exe \ / a انجام می شود و یا با تغییر خواص میانبر سیستم ویژوال calibrate. اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام کالیبراسیون کامل را می توان در Microsoft Support یافت.

دوربین غیرفعال است
شما سعی می کنید از دوربین خود استفاده کنید اما کار نمی کند.

تنظیمات دوربین نیاز به تنظیم دارد
اگر دوربین کار نمی کند، تنظیمات دوربین را بررسی کنید تا دوربین روشن باشد. تست کنید تا ببینید آیا دوربین جلو یا عقب شروع به کار می کند. اگر تغییری وجود نداشته باشد، ممکن است مشکل در تبلت باشد.

دوربین قطع شده است
در موارد نادر، دوربین ممکن است از مادربرد قطع شود. راهنمای تعمیر دوربین شما چگونگی ایمن کردن رایانه لوحی خود را نشان می دهد و بررسی کنید که آیا دوربین شما قطع شده است یا خیر. اگر دوربین وصل شده است، هنوز هنوز کار نمی کند، ممکن است دوربین ممکن است جایگزین شود.

کارکرد ناقص
کتک زدن به درستی باز نمی شود

لولهای ناقص
اگر پای خود را به درستی باز نکنید و یا به درستی بسته نباشد، لولای پایه ممکن است گیر کرده یا آسیب دیده باشد. مراحل چگونگی تعمیر لولا را می توان در راهنمای تعمیر کیک مشاهده کرد.

شکسته شدن صفحه سرفیس
اگر لگد زدن آسیب دیده یا خراب شود، باید جایگزین شود.

3 نظر
 اضافه کردن نظر
سطح 2 من به حالت آماده سازی خودکار تعمیر می رود و از طریق آن هرگز از قرص استفاده نمی شود. هر ایده؟

صفحه نمایش من خراب شده و در حال حاضر صفحه ای دارد که می گوید tpm، کنترل بوت امن، راه اندازی خروج، اما من نمی توانم آن را خاموش کنم و شروع به احساس گرم شدن سرفیس کردم. کمک!

تعویض ال سی دی و تاچ سرفیس پرو

دلایل روشن نشدن سرفیس

عیب یابی و مشکل سرفیس پرو

تعمیر فوری سرفیس

دوره آموزش تعمیرات سرفیس

جهت انواع تعمیرات تخصصی  ال سی دی  lcd سرفیس و استعلام هزینه تعمیر باتری سرفیس با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید : -------