بازی ps5 | خرید بازی ps5 | خرید بازی جدید پی اس ۵

  • نویسنده : بازی ps5
  • جمعه 11 مهر 1399
  • 0 کامنت

بازی ps5

خرید بازی پی اس ۵ ps5 با مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم عرضه میگردد

جهت خرید جدید ترین بازی های ps5 و نصب بازی در ps5 با شماره ۰۹۳۵۷۱۶۳۰۱۶ تماس بگیرید

در قیمت زیر میتوانید لیست بازی عرضه شده ps5 را مشاهده کنید

لیست بازی های PS5: هر بازی انحصاری و متقاطع پلی استیشن 5 تاکنون اعلام شده است

سونی با این بازی های PS5 می خواهد شما را به خود جلب کند


*NEW* Final Fantasy 16

خرید بازی *NEW* Final Fantasy 16

Final Fantasy XVI که به تازگی در رویداد رونمایی PS5 اعلام شده است ، حق امتیاز داستان را به عنوان انحصاری کنسول PS5 به نسل بعدی وارد می کند (همچنین در رایانه های شخصی نیز ارائه خواهد شد) بر اساس تریلری که در جریان این رویداد مشاهده کردیم ، بازی به رنگ و بوی قرون وسطایی بیشتری خواهد یافت که حدود 20 سال پیش در Final Fantasy IX مشاهده کردیم. با این وجود به نظر می رسد این مبارزات ترکیبی از نبردهای زمان واقعی Final Fantasy XV و حتی جدیدترین بازی Final Fantasy 7 Remake است که در اوایل سال جاری به نمایش درآمد. ما انتظار نداریم که به این زودی ها آن را ببینیم ، اما وقتی بازی Final Fantasy آینده می رسد با نگرانی منتظر خواهیم بود ... خوب ، امیدوارم در دهه آینده.


*NEW* Hogwarts Legacy

بازی ps5 *NEW* Hogwarts Legacy

یکی از بزرگترین شگفتی های رویداد PS5 میراث هوگوارتز بود - یک بازی اکشن که در جهان هری پاتر اتفاق می افتد. این بازی در اواخر دهه 1800 تنظیم شده است ، و آن را قبل از ظهور ولدمورت و قتل لیلی و جیمز پاتر ساخته است ، و آنچه را که به نظر می رسد یک شخصیت سفارشی است ، به عنوان زنده ماندن از مدرسه جادوگری هاگوارتز و جادوگری دنبال می کند. بازی در سال 2021 به پایان می رسد ، بنابراین انتظار می رود که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این سفر جادویی بشنوید.

*NEW* God of War: Ragnarok  (PS5 exclusive)

خرید بازی *NEW* God of War: Ragnarok  (PS5 exclusive)

در انتهای رویداد رونمایی از قیمت PS5 ، سونی بازی بعدی God of War را از استودیوی Santa Monica Studios: God of War Ragnarok اعلام کرد. پس از وقایع راه اندازی مجدد بازی God of War که در سال 2018 به نمایش درآمد ، بازی بعدی این حق رای دادن راهی را ادامه می دهد که کریتوس در شمال منجمد برای خود فروخته است. پیش نمایش کوتاه تبلیغاتی چیز زیادی برای ما فراهم نمی کند - در واقع فقط نماد امگا است که برخی رونز در آن حک شده است - اما یک پنجره انتشار دارد: 2021.

Assassin's Creed Valhalla

خرید بازیps5 Assassin's Creed Valhalla

Ubisoft تایید کرده است که فصل بعدی سری Assassin's Creed به PS5 و Xbox Series X می آید.

Assassin's Creed Valhalla بازیکنانی را می بیند که به عنوان مهاجم وایکینگ Eivor ایفای نقش می کنند ، که قبیله خود را از خانه اصلی خود نروژ به سواحل تاریکی انگلیس هدایت می کند - با امید به تسکین برای همیشه. اما مقاومت ساکس ها دقیقاً کار را آسان نخواهد کرد.

این بازی Assassin's Creed بیشتر به عناصر RPG متمایل است و به بازیکنان امکان می دهد شهرک سازی کرده و مدیریت کنند ، به شهرها برای منابع حمله کنند ، اتحاد ایجاد کنند و حتی شخصیت خود را شخصی کنند.

چه بیشتر بازیکنان PS4 می توانند به صورت رایگان به نسخه PS5 Valhalla ارتقا پیدا کنند.


Astro's Playroom (PS5 exclusive)

بازی Astro's Playroom (PS5 exclusive)

این یکی از بازی های PS5 است که شما مجبور به خرید آن نخواهید بود - این بازی از قبل با کنسول ارائه می شود. Astro ، که شاید از بازی "Playroom VR" در PS4 به یاد داشته باشید ، در اواخر سال 2020 بازگشت ، اگرچه به نظر می رسد این بازی پلتفرم از نوآوری VR محروم است. به گفته سونی ، در عوض ، به عنوان نسخه نمایشی کنترلر بی سیم PS5 DualSense عمل می کند. این نسخه ی نمایشی ناز فناوری خواهد بود و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

Atomic Heart

خرید بازی Atomic Heart

Atomic Heart توسط Mundfish ساخته شده است ، یک تیرانداز اول شخص است که در یک جهان کاملاً عجیب و غریب جایگزین در "ظهر بالای اتحاد جماهیر شوروی" قرار دارد. شما که به عنوان یکی از کارگزاران ویژه دولت شوروی بازی می کنید ، باید بفهمید که چرا مأموریت شما شکست خورده است و چرا چیزی از مافوق خود نشنیده اید.

Atomic Heart به PS5 و Xbox Series X و همچنین کنسول های نسل فعلی می رود ، اگرچه هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.


Battlefield 6

خرید بازی Battlefield 6 ps5

Electronic Arts تایید کرده است که Battlefield 6 در سال 2021 به Xbox Series X و PS5 می آید.

در صحبت با GameSpot ، EA گفت که Battlefield 6 "نوآوری جدیدی را هدف قرار خواهد داد که توسط سیستم عامل های نسل بعدی فعال خواهد شد". ما هنوز تا حد زیادی در مورد آنچه که Battlefield 6 در مورد آن است و اینکه آیا در کنسول های نسل فعلی نیز در دسترس خواهد بود ، تاریک هستیم اما نمی توانیم صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

 خرید بازی ps5 پی اس ۵


خط بازی های PS5 یکی از بهترین سونی ها در حال شکل گیری است. اگرچه فهرست پرتاب کمی در سمت کوچکتر است - فقط پنج عنوان تشکیل شده است ، اما تاکنون - پنجره پرتاب گسترده بازی های جدی مهیجی دارد.

در میان آنها ، Horizon Forbidden West در سال 2021 همانند Deathloop ، میراث Hogwarts با الهام از هری پاتر و ارباب حلقه ها: Gollum در سال 2021 منتشر می شود. آینده برای کنسول بازی نسل بعدی سونی بسیار درخشان به نظر می رسد.

از قبل بازی های مورد نظر و آماده برای پیش خرید PS5 را می دانید؟ صفحه اختصاصی ما را بررسی کنید که به طور منظم موجودی را بررسی می کند زیرا کنسول اکنون برای خرید در دسترس است یا از ابزارک اختصاصی ما استفاده کنید تا ببینید کدام یک از خرده فروشان در حال حاضر فرصتی برای خرید دارند - اما هشدار داده می شود که در حال انقباض و خارج از انبار است. حداقل تا 24 ساعت آینده ، زیرا تقاضای زیادی را شاهد هستیم.

جدیدترین پیش خریدهای PS5 امروز - مرتباً بررسی می شود
مشاهده مشابه آمازون ایالات متحده
آمازون
اطلاعات قیمت ندارد
AMAZON را چک کنید
ما هر روز بیش از 130 میلیون محصول را برای بهترین قیمت بررسی می کنیم
بنابراین چگونه می توان فهمید که سونی برای ما چه برنامه ریزی کرده است؟ خوب ، طی چند ماه گذشته سونی به ما دو ویترین نسل بعدی با ارائه تصاویر یک ساعته گیم پلی داده است و از آن زمان ، بازی های PS3 چند فرمتی دیگر ، مانند FIFA 21 و Madden 21 - و ما حتی بیشتر انتظار داریم در خط لوله باشد.

البته رقابت زیادی وجود دارد ، خصوصاً اکنون که مایکروسافت در ویترین بازی های Xbox در ماه جولای و قیمت نهایی و تاریخ انتشار Xbox Series X از تعداد زیادی بازی جدید و انحصاری Xbox Series X رونمایی کرده است. با ورود بسیاری از آن بازی ها به Xbox Game Pass نیز ، این یک جنگ واقعی برای این نسل خواهد بود.

در زیر ، ما لیست کاملی از تمام بازی های PS5 که تاکنون تأیید شده اند ، شامل عناوین اول و شخص ثالث ، در کنار بازی های PS5 که انتظار داریم (و امیدواریم) در آینده ببینیم ، جمع آوری کرده ایم.

بازی های Xbox Series X: تمام بازی های تایید شده برای Xbox جدید
PS5 vs Xbox Series X: آنچه تاکنون می دانیم
Xbox Series X: تاریخ انتشار ، مشخصات ، عناوین طراحی و راه اندازی
قبل از هر کس دیگری بهترین معاملات پیش خرید Sony PlayStation 5 را دریافت کنید!
به محض اینکه PlayStation 5 برای پیش سفارش در دسترس باشد ، ما بهترین پیشنهادات و بسته های پیشنهادی را برای شما ایمیل می کنیم. ممکن است اولین موج محصولات به سرعت به فروش برسد ، بنابراین پیش خرید خود را زودتر از صف انجام دهید!

آدرس ایمیل شما
مرا به خاطر بسپار
جزئیات سایر محصولات مرتبط از Techradar و سایر مارک های Future را برای من ارسال کنید.
جزئیات سایر محصولات مرتبط با اشخاص ثالث را برای من ارسال کنید.
بدون هرزنامه ، ما قول می دهیم. شما می توانید در هر زمان مشترک شوید و ما هرگز جزئیات خود را بدون اجازه خود به اشتراک نمی گذاریم.
هر بازی PS5 و انحصاری PS5 تأیید شده است
سونی برای اولین بار در 11 ژوئن ، در جریان رویداد Future of Gaming ، ترکیب PS5 خود را به نمایش گذاشت. این رویداد 26 بازی و تریلر جدید PS5 از استودیوهای شخص ثالث و شخص ثالث را به نمایش گذاشت قبل از اینکه در رویداد ماه سپتامبر که قیمت و تاریخ انتشار کنسول را رونمایی کرد ، دوازده بازی دیگر به ما بدهد.

می توانید تمام عناوین اعلام شده را در کنار سایر بازی های PS5 تأیید شده مانند FIFA 21 ، Cyberpunk 2077 و Assassin's Creed Valhalla در زیر بررسی کنید. ما با در دسترس قرار دادن اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این بازی ها ، این ورودی ها را به روز می کنیم.