آیفون اس ای ۲ | ایفون SE 2 | خرید و قیمت ایفون جدید اس ایی ۲

  • نویسنده : آیفون اس ای ۲ SE 2 جدید ایفون اس ای ۲
  • چهار شنبه 27 فروردین 1399
  • 0 کامنت

آیفون اس ای ۲ SE 2 جدید

ایفون اس ای ۲ جدید se2



ایفون اس ای ۲ 

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 قدرتمندترین تراشه ما را به مقرون به صرفه ترین قیمت در محبوب ترین اندازه ما قرار می دهد. این فقط چیزی است که شما منتظر آن هستید.

پیش سفارشات از ساعت 5:00 بعدازظهر PDT از ساعت 4.17 آغاز می شود.

لمس ID به شما امکان می دهد با قفل ایمن قفل آیفون خود را به سیستم وارد شوید

فوری به برنامه ها شما حتی می توانید از آن با Apple Pay برای گرفتن یک قهوه ، گرفتن برنامه یوگا یا خرید کفش ورزشی آنلاین استفاده کنید.

همه بدون دستیابی به کارت اعتباری خود.

حریم خصوصی

حریم خصوصی در داخل ساخته شده است

· با استفاده از این روش می توان به راحتی از بین برد.

هر چیزی که ما بسازیم به گونه ای طراحی شده است که بتواند بر اطلاعات خود کنترل کند. تمام iMessages هایی که می فرستید رمزگذاری می شوند. اطلاعات اثر انگشت روی دستگاه شما ذخیره می شود ، هرگز در سرورهای اپل یا در iCloud. Apple Pay شماره کارت اعتباری شما را به اشتراک نمی گذارد. و لیست ادامه دارد

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2: یک تلفن هوشمند جدید قدرتمند در یک طراحی محبوب

مقرون به صرفه ترین آیفون از ویژگی های A13 Bionic ، سریعترین تراشه در تلفن هوشمند و بهترین سیستم تک دوربین در یک آیفون است

آیفون SE جدید.

معرفی نسل دوم آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 ، یک تلفن هوشمند جدید قدرتمند و کم حجم.

کوپرتینو ، کالیفرنیا - اپل امروز نسل دوم آیفون SE را معرفی کرد ، یک آیفون قدرتمند جدید با نمایشگر 4.7 اینچی Retina HD ، همراه با Touch ID برای امنیت پیشرو در صنعت. آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 در طراحی کم حجم ، از داخل به بیرون اختراع شده است و مقرون به صرفه ترین آیفون است. آیفون SE جدید از اپل طراحی شده A13 Bionic ، سریعترین تراشه در یک تلفن هوشمند ، برای انجام بیشترین کارها استفاده می کند. آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 همچنین بهترین سیستم تک دوربین را در یک آیفون دارد که مزایای عکاسی محاسباتی از جمله حالت پرتره را باز می کند و به گونه ای طراحی شده است که در برابر عناصر با گرد و غبار و مقاومت در برابر آب مقاومت کند.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 در سه رنگ زیبا - مشکی ، سفید و (PRODUCT) RED - عرضه شده است و از قبل جمعه 17 آوریل با قیمت 399 دلار با قیمت 399 دلار در ایالات متحده ارائه می شود.

"اولین آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 با بسیاری از مشتریانی که عاشق ترکیبی منحصر به فرد خود از اندازه های کوچک ، کارایی بالا و قیمت مناسب بودند ، مورد تأثیر قرار گرفت. نسل دوم جدید آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 براساس این ایده عالی ساخته شده است و از هر نظر بهبود می یابد - از جمله بهترین سیستم تک دوربین ما برای عکس ها و فیلم های عالی - در عین حال که هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است. " بازاریابی در سراسر جهان. "آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 دارای عملکرد پیشرو در صنعت A13 Bionic است که عمر باتری بسیار خوبی را به همراه دارد ، حالت خیره کننده پرتره و عکس های هوشمند HDR را ضبط می کند ، فیلم های شگفت انگیز را با صدای استریو شلیک می کند ، برای بازی ها و گشت و گذار در اینترنت فوق العاده عالی است و با همان ساخته شده است ویژگی های امنیتی پیشرو در صنعت که مشتریان ما انتظار دارند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 به دست مشتریان برسد. "

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 به رنگ مشکی.

آیفون SE از طراحی آلومینیومی هوا و فضای شیشه ای با دوام و جبهه ای کاملاً سیاه برخوردار است.

طراحی محبوب با صفحه نمایش 4.7 اینچی

آیفون SE از طراحی آلومینیومی هوا و فضا و شیشه ای با دوام و دارای جبهه ای کاملاً سیاه برخوردار است و به رنگ مشکی ، سفید و (PRODUCT) RED در دسترس است. انتهای شیشه عقب شامل یک آرم اپل متمرکز است و با استفاده از یک فرآیند رنگی هفت لایه برای رنگ و لعاب دقیق ساخته شده و با استفاده از یک باند آلومینیومی با رنگ ، عمق غنی از رنگ را به شما ارائه می دهد. ضد آب و گرد و غبار است و دارای امتیاز IP67 برای مقاومت در برابر آب تا 1 متر به مدت 30 دقیقه است

صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD با True Tone ، تنظیم تعادل رنگ سفید را برای مطابقت با نور محیط برای تجربه ای طبیعی تر و شبیه به کاغذ تنظیم می کند. صفحه نمایش رنگی گسترده و پر جنب و جوش Retina HD دقت رنگی باورنکردنی را نشان می دهد و از پخش Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کند. آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 از Haptic Touch برای اقدامات سریع - مانند متحرک کردن عکس های زنده ، پیش نمایش پیام ها ، تنظیم مجدد برنامه ها و موارد دیگر - و همچنین منوهای متنی استفاده می کند.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 همچنین دارای دکمه Home آشنا طراحی شده با کریستال یاقوت کبود برای دوام و محافظت از سنسور و یک حلقه فولادی برای تشخیص اثر انگشت کاربر برای Touch ID است. استفاده از Touch ID یک گزینه آسان ، خصوصی و مطمئن برای وارد کردن یک کد عبور برای باز کردن قفل آیفون ، پر کردن رمزهای عبور با استفاده از iCloud Keychain ، ورود به برنامه ها ، مجاز کردن خریدهای فروشگاه App و انجام معاملات Apple Pay است.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 به رنگ سیاه ، سفید و (PRODUCT) RED.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 در سه رنگ زیبا ، مشکی ، سفید و (PRODUCT) RED ارائه شده است و به گونه ای طراحی شده است که در برابر عناصر با گرد و غبار و مقاومت در برابر آب مقاومت کند.

A13 Bionic - سریعترین تراشه در تلفن هوشمند

معرفی شده با آیفون 11 و آیفون 11 پرو ، A13 Bionic سریعترین تراشه موجود در تلفن هوشمند است و عملکرد بی نظیری را برای هر کار دسته آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 فراهم می کند. ایده آل برای عکسبرداری ، بازی و تجربه های واقعیت افزوده ، A13 Bionic باعث می شود هر عملی احساس روان شود.

A13 Bionic با تمرکز بر یادگیری ماشین ساخته شده است ، با یک موتور عصبی 8 هسته ای اختصاصی قادر به 5 تریلیون عملیات در ثانیه ، دو دستگاه شتاب دهنده یادگیری ماشین بر روی CPU و یک کنترل کننده جدید یادگیری ماشین برای تعادل عملکرد و کارایی. با هم ، A13 Bionic و iOS 13 برنامه های هوشمند جدید را که از یادگیری ماشین و Core ML استفاده می کنند ، فعال می کنند.

ساخته شده برای کارایی ، A13 Bionic همچنین عمر باتری بسیار خوبی را برای آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 فعال می کند. آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 با شارژرهای دارای مجوز Qi قادر به شارژ بی سیم است و همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند و حداکثر 50 درصد شارژ را فقط در 30 دقیقه به مشتریان می دهد. سرعت بارگیری سریع رعد و برق با Wi-Fi 6 و کلاس Gigabit از نوع LTE در دسترس است. 3 سیم کارت دوگانه با eSIM این انعطاف پذیری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا هنگام مسافرت به خارج از کشور یا برای استفاده به عنوان یک خط تجاری ، دو شماره تلفن جداگانه در یک دستگاه واحد داشته باشند.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 نمایش بازی Apple Arcade.

A13 Bionic ، سریعترین تراشه در تلفن هوشمند ، به آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 می رسد که باعث شارژ باتری ، قدرت و کارایی بسیار خوبی در باتری می شود.

تجربه دوربین جدید طراحی شده توسط A13 Bionic

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 بهترین سیستم تک دوربین را در iPhone با دوربین دیافراگم 12 مگاپیکسلی f / 1.8 واید دارد و از پردازنده سیگنال تصویر و Neural Engine A13 Bionic برای باز کردن مزایای بیشتر عکاسی محاسباتی از جمله حالت پرتره استفاده می کند. هر شش اثر نورپردازی پرتره و کنترل عمق 5. با استفاده از یادگیری ماشین و تخمین عمق یکپارچه ، آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 همچنین با دوربین جلوی پرتره های خیره کننده ای می گیرد. نسل بعدی هوشمند HDR به آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 می آید ، که هوشمندانه سوژه های شناخته شده را در یک قاب برای تصاویر طبیعی تر با جزئیات برجسته و جزئیات سایه روشن می کند.

زنی که با آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 جدید عکاسی کرده است.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 عکس های شگفت انگیزی با HD HD هوشمند گرفته ، عکس های خیره کننده با حالت پرتره از جمله شش اثر نورپردازی پرتره ، و با استفاده از QuickTake ، کاربران می توانند به راحتی و بدون خاموش کردن حالت Photo به ضبط ویدیو انتقال دهند.

یک عکس پرتره سیاه و سفید که روی آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 جدید قرار گرفته است.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 عکس های شگفت انگیزی با HD HD هوشمند گرفته ، عکس های خیره کننده با حالت پرتره از جمله شش اثر نورپردازی پرتره ، و با استفاده از QuickTake ، کاربران می توانند به راحتی و بدون خاموش کردن حالت Photo به ضبط ویدیو انتقال دهند.

یک پرتره رنگی از یک زن که در آیفون SE جدید به تصویر کشیده شده است.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 عکس های شگفت انگیزی با HD HD هوشمند گرفته ، عکس های خیره کننده با حالت پرتره از جمله شش اثر نورپردازی پرتره ، و با استفاده از QuickTake ، کاربران می توانند به راحتی و بدون خاموش کردن حالت Photo به ضبط ویدیو انتقال دهند.

پرتره نزدیک مردی که در آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 جدید شلیک شده است.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 عکس های شگفت انگیزی با HD HD هوشمند گرفته ، عکس های خیره کننده با حالت پرتره از جمله شش اثر نورپردازی پرتره ، و با استفاده از QuickTake ، کاربران می توانند به راحتی و بدون خاموش کردن حالت Photo به ضبط ویدیو انتقال دهند.


خرید ایفون iphone se


فیلم ها حتی با ضبط صدا استریو و تثبیت کننده فیلمبرداری فیلمبرداری در دوربین های جلو و عقب حتی همهجانبه هستند. دوربین عقب از ضبط فیلم با کیفیت بالا در 4K تا 60fps پشتیبانی می کند ، و دامنه پویای گسترده ای برای جزئیات برجسته تر تا 30fps در ثانیه به آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 می آید. مشتریان همچنین می توانند از دوربین QuickTake در دوربین های جلو و عقب استفاده کنند و امکان ضبط ویدیو را بدون خاموش کردن از حالت Photo فراهم می کنند.

با وجود ویژگی های پیشرفته دوربین و عکس در iOS 13 ، ویرایش بومی حتی از طریق ابزارهای قدرتمندی که زمانی فقط برای ویرایش عکس در دسترس بودند ، جامع تر و بصری تر است.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 دارای بهترین سیستم دوربین تک در یک آیفون است که فیلمبرداری با کیفیت بالا تا 4K 60fps در دوربین عقب ، تثبیت فیلمبرداری فیلم در دوربین جلو و عقب و ضبط صدا در استودیو دارد.

همه چیز اپل برای ارائه

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 به مشتریان امکان دسترسی به اکوسیستم قوی محصولات ، خدمات و لوازم جانبی اپل را می دهد. کاربران می توانند از تقریباً 2 میلیون برنامه موجود در فروشگاه App از جمله بهترین برنامه های شخص ثالث و تجربیات AR بهره ببرند ، با اخبار اپل به روز بمانند ، از سریال اصلی ، فیلم و مستند از بزرگترین داستان نویسان جهان با Apple TV + ، بیش از 60 میلیون آهنگ از هنرمندان مورد علاقه خود را در Apple Music پخش کنید ، با Apple Pay خریدهای ایمن و خصوصی انجام دهید و عکس ها ، فایل ها و مخاطبین را در iCloud با امکان دسترسی به محتوا در کلیه دستگاه های Apple مشتری ذخیره کنید. با داشتن یک کانکتور لایتنینگ ، آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 با بیش از 25000 لوازم جانبی لایتنینگ ، از جمله لوازم جانبی دوربین ، صدا و بلندگوها ، اسکله ها ، CarPlay و موارد دیگر سازگار است.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 با همان ویژگیهای امنیتی پیشرو در صنعت ساخته شده است که مشتریان از اپل انتظار دارند - محافظت از حریم خصوصی و کنترل اطلاعات خود به مشتریان. به عنوان مثال ، Touch ID و Secure Enclave از داده های اثر انگشت محافظت می کنند ، جلوگیری از ردیابی هوشمند در Safari کمک می کند تا تبلیغ کننده هایی که کاربران را از سایت به سایت دیگر دنبال می کنند ، متوقف شود ، Photos از یادگیری ماشینی برای سازماندهی عکس در دستگاه و موارد دیگر استفاده می کند.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 با سیستم عامل iOS 13 برخلاف هر تلفن هوشمند دیگری ، یکپارچه با نرم افزار و ادغام سخت افزار را تجربه می کند. iOS 13 از نمای ظاهری چشمگیر با حالت Dark Mode ، یک راه خصوصی تر برای ورود به سیستم به برنامه ها و وب سایت های ورود به سیستم با اپل و نقشه های جدید کاملاً جدید برخوردار است که ناوبری سریعتر و دقیق تری را به شما ارائه می دهد و تصاویر زیبا در سطح خیابان را با هم به نمایش می گذارد. .

قیمت گذاری و در دسترس بودن

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 در مدل های 64 گیگابایتی ، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی به رنگ های سیاه ، سفید و (PRODUCT) RED با قیمت 399 دلار (ایالات متحده) عرضه می شود. مشتریان همچنین می توانند آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 را با قیمت 9.54 دلار در ماه یا 229 دلار با تجارت از apple.com ، در برنامه Apple Store و Apple Stores دریافت کنند. 6 آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 از طریق فروشندگان مجاز اپل در دسترس است و حاملان را انتخاب می کند (ممکن است قیمت ها متفاوت باشد).

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 از قبل از سفارش در apple.com و اپل فروشگاه Apple در ساعت 5 بامداد PDT از جمعه 17 آوریل آغاز می شود و از روز جمعه 24 آوریل از اپل ، فروشندگان مجاز اپل در دسترس خواهد بود و اپراتورها را انتخاب می کنید. و بیش از 40 کشور و منطقه دیگر

اپل تی وی + در برنامه اپل تی وی در آیفون ، اپل تی وی ، آی پاد لمسی ، مک و سایر سیستم عامل ها از جمله آنلاین (tv.apple.com) با قیمت 4.99 دلار در هر ماه با یک آزمایش آزمایشی هفت روزه در دسترس است. مشتریانی که آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 را خریداری می کنند می توانند از یک سال Apple TV + به صورت رایگان بهره مند شوند

مشتریانی که سؤالاتی در مورد آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 یا اینکه iPhone برای آنها مناسب است ، می توانند با یک متخصص در شماره 1-800-MY-APPLE تماس بگیرند یا مستقیماً از طریق اپلیکیشن Apple Apple یک گپ را در پیام ها آغاز کنند.

هرکسی که از طریق اپل اقدام به خرید آنلاین می کند ، تحویل رایگان خانه بدون تماس و گزینه تجارت با آیفون فعلی خود را برای اعتبار در قبال خرید آیفون SE.8 دریافت می کند.

مشتریان هنگام خرید آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 از Apple با Apple Card 3 درصد از پول نقد روزانه را دریافت می کنند.

مشتریان می توانند با AppleCare + و AppleCare + با سرقت و ضرر ضمانت محدود خود را گسترش دهند و از دسترسی فنی پشتیبانی اولویت 24/7 برخوردار شوند.

بخشی از درآمد حاصل از خرید آیفون SE (PRODUCT) RED مستقیماً به پاسخ تازه تأسیس COVID-19 صندوق جهانی - تأمین بودجه برای کشورهای نیازمند PPE ، درمان تشخیصی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، ارتباطات ایمنی عمومی ، پشتیبانی زنجیره تأمین و موارد دیگر - می رسد. و همچنین کمک های مالی HIV / AIDS که برنامه های آزمایش ، مشاوره ، درمان و پیشگیری را با تمرکز ویژه بر حذف انتقال ویروس از مادران به نوزادانشان ارائه می دهند.

رسانه ها

تصاویر آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2

دانلود همه

اپل با معرفی Macintosh در سال 1984 در فناوری شخصی انقلابی ایجاد کرد. امروز اپل با استفاده از آی فون ، آی پد ، مک ، اپل واچ و اپل تی وی در جهان نوآوری را هدایت می کند. پنج سیستم عامل نرم افزاری اپل - iOS ، iPadOS ، macOS ، watchOS و tvOS - تجربیات یکپارچه ای را در تمام دستگاه های اپل ارائه می دهند و به افرادی که دارای خدمات دستیابی به موفقیت از جمله App Store ، Apple Music ، Apple Pay و iCloud هستند ، توانمندسازی می کنند. بیش از 100000 کارمند اپل به تولید بهترین محصولات روی کره زمین و ترقی بهتر از جهان از یافتن آن اختصاص یافته اند.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2

یک آیفون 4.7 اینچی جدید که به نظر می رسد مانند آیفون 8 است اما دارای داخلی داخلی آیفون 11 است.

توسط ستاد MacRumors در 15 آوریل 2020

آیفون SE 2020

در یک نگاه

آیفون SE اصلی قبل از قطع شدن در سال 2018 ، آیفون 4 اینچی با بودجه بود اما اپل در آوریل سال 2020 با مدل جدید 4.7 اینچی این گوشی را زنده کرد که به نظر می رسد مانند آیفون 8 با داخلی های مشابه با آیفون 11 است. تراشه A13 Bionic ، رم 3 گیگابایتی و قیمت پایین 399 دلار است. به رنگ سفید ، سیاه و قرمز است و دارای 64 ، 128 یا 256 گیگابایت است.

امکانات

صفحه نمایش 4.7 اینچی

تراشه بیونیک A13

طراحی آیفون 8

شناسه را لمس کنید

دوربین عقب تک لنز

رم 3 گیگابایتی

رنگهای قرمز ، سفید و سیاه

قیمت اولیه 399 دلار

آخرین به روز رسانی 7 ساعت پیش

تغییرات اخیر را برجسته کنید

آره

نه

برای اخبار منظم MacRumors و اطلاعات آیفون SE 2020 در آینده مشترک شوید.

آدرس ایمیل

آیفون 2020 SE

فهرست

آیفون 2020 SE

نحوه خرید

طرح

گزینه های رنگ

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

شناسه را لمس کنید

نمایش دادن

صدای واقعی

لمس Haptic

A13 بیونیک

فضای ذخیره سازی

رم

دوربین

حالت پرتره و نورپردازی پرتره

قابلیت های فیلم

دوربین جلویی

عمر باتری

شارژ سریع

شارژ بی سیم

اتصال

گیگابیت LTE

پشتیبانی از دو سیم کارت

بلوتوث و WiFi

GPS و NFC

برنامه بعدی برای آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 چیست

Timeline آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 2020

اپل در آوریل 2020 از آیفون کم هزینه جدید ، آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 رونمایی کرد ، که پیگیری آیفون SE 2016 با همین نام است. آیفون 2020 SE مانند نسل قبلی خود ، مقرون به صرفه ترین آیفون اپل است و قیمت آن از 399 دلار شروع می شود.

بر خلاف آیفون SE اصلی ، که به آیفون 5 شباهت دارد ، آیفون 2020 با طراحی آیفون 8 با آیفون 8 یکسان است. این صفحه نمایش دارای صفحه نمایش LCD با وضوح تصویر 4.7 اینچ با شبکیه چشم HD با True Tone است تا بتواند با نور محیط در یک اتاق ، رنگ گسترده ، Dolby Vision و HDR10 مطابقت داشته باشد.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 با رنگ مشکی ، سفید و (PRODUCT) RED موجود است و دارای یک جلو و عقب شیشه ای با یک باند آلومینیومی با رنگ است. شارژ بی سیم پشتیبانی می شود و از ویژگی های IP67 در برابر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است ، بنابراین باعث می شود تا پاشش و حتی فرونشست های مختصر در آب حفظ نشود.

از آنجا که آیفون SE از نظر جسمی با آیفون 8 یکسان است ، همچنان به حاشیه های ضخیم بالا و پایین می رود. صفحه اصلی دارای دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی جلوی دوربین و میکروفون است در حالی که در قسمت پایین این صفحه نمایش یک دکمه Touch ID Home برای احراز هویت بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت وجود دارد.

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 جدید تنها آیفون در ترکیب فعلی اپل است که همچنان ویژگی Touch ID را بر روی Face ID دارد. مانند سایر آیفون ها ، از Haptic Touch برای اقدامات سریع و منوهای متنی استفاده می کند که 3D Touch اکنون از ترکیب آیفون حذف شده است.

یک دوربین عقب تک لنز 12 مگاپیکسلی در آیفون SE با دیافراگم f / 1.8 ، تثبیت کننده نوری تصویر و پشتیبانی از حالت پرتره و نورپردازی پرتره وجود دارد. حالت شب پشتیبانی نمی شود ، اما Smart HDR ، پشتیبانی از رنگ گسترده و موارد دیگر وجود دارد ، به علاوه یک فلاش LED True Tone با قابلیت های Slow Sync.

دوربین آیفون SE می تواند ویدئوی 4K را با حداکثر 60 فریم در ثانیه با ثبات تصویر نوری و پشتیبانی از فیلم های آهسته آهسته و فیلم های با گذشت زمان ضبط کند. دوربین جلویی از حالت پرتره و همچنین با استفاده از پردازنده سیگنال تصویر و موتور عصبی A13 Bionic پشتیبانی می کند.

در داخل ، آیفون SE مجهز به فناوری تراشه مدرن است و دارای همان تراشه A13 Bionic با آیفون 11 است که اپل می گوید سریعترین تراشه در تلفن های هوشمند تا به امروز است. A13 Bionic از یک موتور عصبی 8 هسته ای اختصاصی برخوردار است که می تواند 5 تریلیون عملیات در هر ثانیه ، دو دستگاه شتاب دهنده یادگیری ماشینی روی CPU و یک کنترل کننده ماشین یادگیری برای عملکرد و کارایی بهتر را انجام دهد.

وقتی صحبت از باتری است ، آیفون SE هنگام تماشای فیلم ، 13 ساعت ، هنگام پخش فیلم ها ، 8 ساعت و در هنگام گوش دادن به صدا 13 ساعت دوام می آورد. این دستگاه قابلیت شارژ سریع را دارد و در هنگام استفاده از آداپتور برق 18W یا بالاتر می تواند 50 درصد در 30 دقیقه شارژ کند.

'آیفون 9' اپل در واقع آیفون جدید SE 2 است و می دانیم چه موقع راه‌اندازی شده و چقدر هزینه دارد

آیفون SE جدید

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 جدید (اعتبار تصویر: Apple)

آیفون SE 2020 آیفون ارزان قیمت اپل است و فقط با قیمت 399 دلار / 419 پوند / 749 دلار AU / 42.500 روپیه شروع می شود ، اما هنوز هم مشخصات ، دوربین و اندازه صفحه نمایش چیزی را می دهد که تا امروز گران تر شده است.

همانطور که انتظار می رفت آیفون SE جدید آیفون SE نامیده نشود ، همانطور که برخی انتظار داشتند ، زیرا این شرکت تصمیم گرفته است SE SE moniker را كه برای اولین بار در سال 2016 استفاده شده است (بنابراین ما آن را برای شفاف سازی در اینجا آن را آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 2020 می نامیم - و نه ، اپل). بطور رسمی به ما نگفته است که SE به چه معنی است).

این در اصل جایگزین و بهبود یافته در آیفون 8 (که هم اکنون قطع شده است و صفحه محصول اپل برای تغییر آیفون در مورد آیفون SE 2020 تغییر مسیر می دهد) ضمن حفظ همان قیمت قیمتی همانند آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 اصلی.

چرا آیفون SE جدید در واقع ارزان ترین زمان اپل است

اپل این بار آی فون SE جدید را به دلیل خاموش شدن اوضاع در اطراف همه ما ، به دلیل خاموش کردن زمانه تغییر در همه ما ، راه اندازی کرد و آنرا با انتشار مطبوعاتی به جای تماس با خبرنگاران از سراسر جهان به جماعت در تئاتر استیو جابز فراخواند.

اینجا همه چیزهایی راجع به آیفون جدید و ارزان قیمت اپل می دانیم - و این خبر خوب است اگر دکمه اصلی را بعد از تنظیم تمام صفحه 2019 از دست دادید.

تاریخ انتشار و قیمت آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 2020

آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 جدید (اعتبار تصویر: Apple)

تاریخ انتشار آیفون SE 2020 برای جمعه 24 آوریل تعیین شده است که پیش سفارشات در پایان این هفته (جمعه ، 17 آوریل) باز خواهد شد و به طور زنده در 5 صبح PDT / 8am EDT / 1pm BST آغاز می شود.

قیمت آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 از 399 دلار / 419 پوند / 749 دلار AU / 42500 روپیه شروع می شود ، به این معنی که این قیمت در ایالات متحده همان آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 اصلی است (اما در انگلیس بالاتر است). مدل پایه از حافظه 64 گیگابایتی بهره می برد و مدل های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی نیز با قیمت بالاتر در دسترس هستند (که در زیر می توانید مشاهده کنید).

در ایالات متحده ، اپل از طریق برنامه تأمین مالی آیفون SE جدید خود را با قیمت 16.62 دلار در ماه ارائه می دهد یا اگر چیزی مانند آیفون 8 برای تجارت در اختیار دارید ، فقط 9.54 دلار در ماه یا 229 دلار است. اگر از نسخه اصلی آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 یا iPhone 6 در حال به روزرسانی هستید ، فقط 30 دلار به قیمت کامل دستگاه دریافت خواهید کرد.

اپل آیفون SE 399 دلاری جدید را برای سال 2020 اعلام کرد

317

به نظر می رسد مانند آیفون 8 ، اما دارای مشخصات مدرن تر استاین را در فیس بوک به اشتراک بگذارید

این را در توییتر به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری

همه گزینه های اشتراک گذاری

تصویر: اپل

اپل آیفون جدید SE را به طور رسمی اعلام کرد ، یک آیفون کم هزینه که با قیمت 399 دلار برای نسخه ای با 64 گیگابایت حافظه شروع می شود. همان شکل و ظاهری اساسی مانند آیفون 8 دارد ، به این معنی که دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی ، حاشیه های بزرگ در بالا و پایین و یک دکمه خانه با Touch ID است. این طرحی است که از آیفون 6 پایدار مانده است و باعث می شود آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 اساساً نسل پنجم از همان ظاهر باشد. اپل این طراحی را به خوبی می داند.

این جمعه 17 آوریل برای پیش نمایش در دسترس است و در تاریخ 24 آوریل ارسال می شود. یک مدل 128 گیگابایتی با قیمت 449 دلار و یک مدل 256 GB با قیمت 549 دلار ارائه می شود. مانند سایر آیفون ها ، با سال رایگان Apple TV Plus همراه خواهد بود. به رنگ مشکی ، سفید و Product Red عرضه خواهد شد.

مربوط

نحوه مقایسه نسل دوم آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 با آیفون 11

نحوه خرید آیفون جدید SE 2

آیفون SE در اصل آیفون 8 با دوربین و پردازنده بهتر - و برچسب قیمت پایین تری است. اگرچه از نظر طراحی نسبتاً قدیمی است ، این آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 دارای تراشه A13 Bionic اپل است ، همان نمونه ای که در جدیدترین مدل های iPhone 11 و 11 Pro موجود است.

این باید اطمینان حاصل کند که طول عمر بسیار طولانی تری نسبت به مدل آیفون 8 449 دلاری دارد که جایگزین آن در ترکیب اپل است که از سال 2017 دارای تراشه A11 بود. نسخه ای با اندازه آیفون نسل دوم آیفون اس ای ۲ جدید ۲۰۲۰ و خرید iphone se 2 وجود نخواهد داشت. آیفون 8 پلاس در بازارهای خاصی به فروش خود ادامه خواهد داد.


جهت خرید ایفون اس ای جدید ۲ با ما در تماس باشید