تعمیر ایفون ۱۱ | تعمیرات ایفون ۱۱ | حل مشکل تعمیر iphone 11

  • نویسنده : تعمیر ایفون ۱۱
  • یک شنبه 21 مهر 1398
  • 3 کامنت

تعمیرات تخصصی ایفون ۱۱ پرو

تعمیرات ایفون ۱۱ با بهترین قیمت به صورت تخصصی در مجموعه گروه تعمیر انجام می شود جهت تعمیر ایفون ۱۱ و ایفون ۱۱ پرو با ما در تماس باشید

جهت مشاوره رایگان تعمیرات با شماره 09357163016 تماس حاصل فرمایید

با شروع مدل های iOS 13.1 و iPhone 11 (مدل های 11 ، Pro و Pro Max) ، تلفن شما در صورت داشتن صفحه شخص ثالث گزارش می دهد: "بررسی صحت این آیفون دارای صفحه نمایش واقعی Apple نیست." به عنوان مداوم شروع می شود. پیام روی صفحه قفل خود ، چهار روز ادامه دارد. پس از آن ، اخطار به مدت 15 روز در تنظیمات قرار می گیرد و بعد از آن در تنظیمات> عمومی> درباره همچنین به "اطلاعات دستگاه" شما اضافه شده است تا کارمندان اپل بتوانند آن را مشاهده کنند.


تعمیرات ایفون ۱۱



این هشدار ، مشابه اضافه کردن اخطارهای باتری ، حتی در صورت تعویض صفحه اصلی اپل از یک تلفن به گوشی دیگر ، انجام می شود. برای جلوگیری از اخطار ، باید یک صفحه نمایش اصلی اپل توسط یک تکنسین معتبر اپل ، مستقل یا غیره نصب کنید. به نظر نمی رسد که این هشدار عملکردی را تحت تأثیر قرار دهد - به غیر از دست رفتن True Tone ، که با هر تعویض نمایشگری انجام نمی شود که توسط اپل انجام شود (و این مورد از زمان معرفی True Tone در سال 2016) بوده است.

ما این مورد را با قطعات اصلی در مدل های آیفون 11 آزمایش کرده ایم. این هشدارها در iOS 13.0 یا بتا برای iOS 13.1 وجود نداشت ، اما هنگامی که صفحه را تغییر می دهید با نسخه نهایی 13.1 نصب شده ، ظاهر می شوند. ما از صفحه نمایش هایی از همان مدل های آیفون 11 استفاده می کردیم ، فقط چند روز گذشته ، اما بدون ابزارهای تأیید نرم افزار در دسترس تکنسین های دارای گواهی اپل ، واحدهای ما هشدارهایی درباره "نمایشگر اصلی اپل" داشتند.


تعمیر ایفون ۱۱



ما حتی سخت افزار Face ID را از صفحه اصلی آیفون به جایگزینی تغییر دادیم ، به این امید که این گوشی را متقاعد کند که هنوز صفحه اصلی خود را دارد ، اما هشدار صفحه همچنان باقی مانده است. به نظر می رسد اپل به صورت رمزنگاری هر صفحه را به آیفون مورد نظر خود جابجا می کند.

تعمیر ایفون ۱۱

اپل تأکید کرده است که از عدم استفاده از قطعات یدکی شخص ثالث برای ترمیم دوباره دستگاههای خود ، تأیید نکرد. در یک صفحه پشتیبانی جدید ، این غول فناوری گفته است که کاربران تعمیر آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس در صورت جایگزین کردن صفحه نمایش خود با یک جزء aftermarket ، "پیام مهم نمایش" را مشاهده می کنند. این پیام می گوید "نمی توان تأیید کرد که این آیفون دارای یک صفحه نمایش واقعی اپل است" در مورد About تحت تنظیمات.

صفحه نمایش تلفن خرد شده می تواند گران باشد و یکی از راه های کاهش هزینه بالقوه استفاده از قطعات غیررسمی است اما اگر این کار را با آیفون 11 ، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس انجام دهید ، اپل این مسئله را روشن می کند که می داند .

اگر صفحه تعویض "غیر بومی" است ، مطابق با یک سند پشتیبانی جدید اپل ، تلفن شما پیامی را نمایش می دهد که می گوید "قادر به تأیید این آیفون نمایشگر اصلی اپل نیست."

این چهار روز بعد از تعویض و در برنامه تنظیمات برای پانزده روز در صفحه قفل شما ظاهر می شود. همچنین می توانید به طور دائم در زیر تنظیمات> عمومی> درباره.

تعمیرات ایفون ۱۱ به صورت کاملا تخصصی حتی غیر قابل تعمیر در این مجموعه با با کیفیت ترین دستگاه ها قابل انجام است


جهت تعمیرات ایفون ۱۱ با شماره 09357163016 تماس حاصل فرمایید