تعمیر اپل واچ | تعمیرات اپل واچ | خدمات اپل apple watch

  • نویسنده : تعمیر اپل واچ
  • شنبه 24 فروردین 1398
  • 0 کامنت

تعمیر اپل واچ apple watch



تعمیر اپل واچ  apple watchدر ماه دسامبر روز یخ زده در مقابل یک فروشگاه پیاده لرزیدم و در تابلوی زرد رنگی «نقدی برای سکه نقره ای نقره ای» تماشا کردم. در زیر، فروشگاه قول «تعمیر حرفه ای آیفون در نقطه» را داد.

من پول نقد و یا تعمیر آی فون را نمی خواهم. من به دنبال کسب و کار تنها در شهر نیویورک بودم که می توانستم صفحه نمایش خراب اپل دیده خود را اصلاح کنم. جستجو من بیهوده است، اما شما می توانید درس خود را از داستان من از وحشت: در نظر AppleCare + اگر شما خرید ساعت اپل، چرا که اپل تنها خدمات تعمیر قابل اعتماد من می توانم پیدا کنم.


تعمیر اپل واچ


چطور به اینجا رسیدم؟

من یک انسان نادان نیستم من اپل های مختلفی را نگه داشته ام و هرگز به اندازه آنها خراشیده نشده ام، در حالی که آنها را روی چهره هایشان گذاشتم. من فکر کردم اپل ساعت مچی من همیشه مچ دستم بود. چه آسیب می تواند به آن برسد؟ بنابراین وقتی من هیجان زده شدم 38 ساعته اپل دیده بان ورزشی خود را قبل از عرضه، فورا آن را به فروش رفت، من فکر نمی کنم برای خرید AppleCare +.

روز قبل از شکرگزاری، من تصمیم گرفتم که این تصمیم را بپذیرم. من برای تعطیلات سفر کردم و در خانه دوستم ماندم. مسائل من در مورد اتاق خواب مهمان، با مهم ترین لوازم من، کلید، کیف پول، ساعت اپل در شارژر آن بر روی لباس پوشیدن. همانطور که کیف پولم را برداشتم تا آن را در کیفم بیرون بیاورم و از خانه بیرون میروم تا خانوادهام را ببینم، متوجه شدم خیلی دیر شده است که ساعت من تا اندازهای در کیف پول متعادل شده است، به اندازه کافی که حرکت آن ساعت اپل را تغییر داد. از کمد و روی کف کم کرد. کف کاشی. در چهره اش

قبل از اینکه حتی آن را برگردانم، می دانستم که چه چیزی شبیه آن است.

سکته قلبی مک گراری آسیب دید

خسارت وارد شده است.

بله، بد بود شیشه یون X که اپل می گوید "به ویژه در برابر خراش ها و ضربه های مقاوم است"، یک سطح 4 فوت بر روی یک سطح سخت نداشته است. من بلافاصله خط پشتیبانی اپل را در امیدوارم که بتوانم آن را به یک فروشگاه اپل برای جایگزینی صفحه نمایش ببرم. یک شخص دوستانه به نام اندرو به من گفت که بدون AppleCare +، من به یک 256.89 دلاری نگاه کردم. او توضیح داد که صفحه نمایش های آسیب دیده دیده نمی شود. آنها فقط یک ساعت مکالمه به شما میدهند.

اگر AppleCare + را برای تماشا خریداری کردید که 49 دلار به همراه مالیات خریداری کرده بود، یک جایگزین هزینه 69 دلار برای هزینه خدمات اپل برای آسیب اتفاقی خواهد پرداخت.

همانطور که اندرو برای من ریاضی را شکست، من به ناامیدی افتادم. اپل دیده بان جدید تنها 100 دلار بیشتر از جایگزینی آسیب دیده است. تعطیلات فقط در اطراف گوشه بودند و من هدایایی برای خرید و پرواز برای کتاب داشتم. چشم انداز پول خونریزی من به سرم افتاد. شاید فکر می کردم آسیب خیلی بد نیست. مطمئنا، صفحه نمایش به نظر می رسد مثل اینکه من با یک چکش آن را برداشتم، اما هنوز هم نیروی لمس من را به رسمیت می شناسد و می توانم متن را در آن بخوانم. مردم همیشه با صفحه نمایش های آیفون شکسته راه می روند و هر چند من همیشه تعجب می کنم که چگونه آنها موفق به باز کردن انگشتان خود نمی شوند، به نظر می رسد که آنها فقط به خوبی کار می کنند.

اما هیچ راهی برای تماشای صفحه نمایش اپل دیده شده بر روی مچ دستم در هر روز از زندگی من وجود نداشت. بنابراین وقتی من به نیویورک بازگشتم، خانه ای از مغازه های تعمیر مجدد آیفون بی شمار، تصمیم گرفتم که برخی از تماس ها را ببینم که آیا می توانم ساعتم را با ارزان تر ثابت کنم.

قیمت خدمات اپل واچ سازمان دیده بان

هزینه خدمات Apple Watch در ایالات متحده

قیمت های زیر در صورتی که ساعت اپل شما نیاز به تعمیر یا جایگزینی داشته باشد، این مسئله توسط گارانتی محدود Apple، قانون مصرف کننده یا AppleCare + پوشش داده نمی شود. آنها همچنین در صورتی که پوشش شما منقضی شده باشد، اعمال می شود.

اگر موضوع اپل ساعت شما مربوط به باتری است، بخش بخش باتری را ببینید.

ما محصول خود را برای بررسی هزینه خدمات نهایی بررسی خواهیم کرد.

درخواست سرویس را آغاز کنید

مدل ساعت اپل خود را شناسایی کنید

جایگزینی صفحه نمایش سری 4 سری اپل و سایر هزینه های خدمات - ایالات متحده

مدل خدمات خارج از گارانتی

اپل دیده بان سری 4 (GPS) آلومینیوم،

ساعت اپل سری 4 Nike + (GPS) 299 دلار است

ساعت اپل سری 4 (GPS + تلفن همراه) (آلومینیوم)،

اپل دیده بان سری 4 Nike + (GPS + تلفن همراه) 349 $

ساعت اپل سری 4 (GPS + تلفن همراه) (فولاد ضد زنگ)،

ساعت اپل سری 4 Hermès 399 دلار است

صفحه نمایش جایگزین صفحه نمایش اپل دیده بان و دیگر خدمات قیمت گذاری - ایالات متحده است

مدل خدمات خارج از گارانتی

اپل دیده بان سری 3 (GPS) آلومینیوم،

اپل سری سری 3 Nike + (GPS) 229 دلار است

ساعت اپل سری 3 (GPS + تلفن همراه) (آلومینیوم)،

اپل سری سری 3 Nike + (GPS + تلفن همراه) $ 289

ساعت اپل سری 3 (GPS + تلفن همراه) (فولاد ضد زنگ)،

سری ساعت اپل سری 3 Hermès $ 329

سری اپل دیده بان سری 3 (سرامیک) 800 دلار

تعویض صفحه نمایش اپل دیده بان سری 1 و 2 و سایر هزینه های خدمات (نسل دوم) - ایالات متحده

مدل

هزینه خدمات خارج از گارانتی

اپل دیده بان سری 1 (آلومینیوم)

199 دلار

اپل دیده بان سری 2 (آلومینیوم)،

اپل ساعت Nike +

229 دلار

ساعت اپل سری 2 (فولاد ضد زنگ)،

اپل ساعت Hermès $ 249

نسخه ساعت اپل (سرامیک سفید)

800 دلار

تعویض روی صفحه نمایش اپل و سایر هزینه های خدمات (نسل 1) - ایالات متحده

مدل

هزینه خدمات خارج از گارانتی

اپل دیده بان ورزشی

199 دلار

ساعت اپل

249 دلار

اپل ساعت Hermès

249 دلار

نسخه اپل دیده بان

2،800 دلار

این قیمت ها برای خدمات مستقیم از اپل است. قیمت گذاری و شرایط در سایر ارائه دهندگان خدمات متفاوت است. قیمت ها در ایالات متحده آمریکا هستند و مالیات دارند. اگر ما نیاز داریم ساعت اپل خود را تحویل ما هزینه حمل و نقل 6.95 $ برای خدمات گارانتی اضافه کنید. ما هزینه حمل و نقل برای نسخه Apple Watch را پوشش خواهیم داد. جایگزین Apple Watch شما جدید یا معادل جدید خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات، به صفحه سرویس Apple Watch مراجعه کنید.

درباره سرویس Apple Watch بیشتر بدانید

آسیب تصادفی / روی صفحه نمایش

آسیب تصادفی توسط ضمانت محدود Apple باقی نمی ماند. ضمانت نامه اپل علاوه بر حقوق قانونی مصرف کننده شما است.

اگر صفحه نمایش اپل خود را آسیب دیده است، شما باید گزینه ای برای جایگزین ساعت اپل برای هزینه. اگر AppleCare + دارید، شامل پوشش تا دو حادثه تصادفی، از جمله آسیب دیدن صفحه نمایش است. هر حادثه هزینه خدماتی دارد، همانطور که در قسمت هزینه خدمات AppleCare + نشان داده شده است.

اگر AppleCare + را نداشته باشید، هزینه پرداخت غرامت را پرداخت می کنید، همانطور که در جداول قیمت گذاری خدمات در بالا نشان داده شده است.

خدمات باتری - ایالات متحده

ضمانت محدود Apple، باتری هایی را که به علت کار و مواد کار می کنند، پوشش می دهد. اگر متوجه شویم که باتری شما معیوب است و تحت پوشش گارانتی، قانون مصرف کننده و یا AppleCare + است، پس هیچ هزینه ای وجود ندارد. ضمانت اپل و AppleCare + علاوه بر حقوق قانونی مصرف کننده شما در کنار هم هستند.

ضمانت نامه ما بر روی باتری هایی که از استفاده عادی مصرف می شوند، اعمال نمی شود. اگر باتری خود را با استفاده معمولی مصرف کردید، ممکن است بتوانید ساعت اپل خود را برای هزینه خدمات باتری جایگزین کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

اگر شما AppleCare + را برای تعمیر Apple Watch خریداری کردید، اگر باتری شما تنها 80 درصد یا کمتر از ظرفیت اصلی خود را داشته باشد، هزینه اضافی برای باتری های مصرفی را بدون هزینه اضافی می گیرد.

تعمیرات اپل واچ


تعمیرات اپل واچ apple watch

خدمات باتری در گارانتی و یا

با هزینه خدمات AppleCare + Battery

(خارج از ضمانت)

تمام مدل های تماشای مجاز $ 0 $ 79

این قیمت ها برای خدمات مستقیم از اپل است. قیمت گذاری و شرایط در سایر ارائه دهندگان خدمات متفاوت است. قیمت ها در ایالات متحده آمریکا هستند و مالیات دارند. اگر ما نیاز داریم ساعت اپل خود را تحویل ما هزینه حمل و نقل 6.95 $ برای خدمات گارانتی اضافه کنید. ما هزینه حمل و نقل برای نسخه Apple Watch را پوشش خواهیم داد. جایگزین Apple Watch شما جدید یا معادل جدید خواهد بود.

هزینه خدمات AppleCare +

اگر AppleCare + برای Apple Watch دارید و از حادثه آسیب اتفاقی استفاده می کنید، هزینه خدمات را برای جایگزینی محصول خود پرداخت خواهید کرد، همانطور که در زیر نشان داده شده است. AppleCare + حوادث را می توان برای آسیب روی صفحه نمایش استفاده کرد.

هزینه خدمات اپلیکیشن AppleCare +

ساعت اپل و اپل نایک + 69 دلار

اپل ساعت Hermès، Apple Watch Edition $ 79

قیمت ها در ایالات متحده آمریکا هستند و مالیات دارند.

درباره AppleCare + بیشتر بدانید

برای اطلاعات بیشتر به صفحه سرویس Apple Watch مراجعه کنید

سرویس تعویض اکسپرس

خدمات تعویض اکسپرس، مزایای برنامه AppleCare + شما است.

صفحه نمایش جایگزین Apple Watch Express را مشاهده کنید

اطلاعات بیشتر

وضعیت تعمیرات Apple Watch خود را بررسی کنید

اطلاعات بیشتر را از مرکز پاسخگویی اپل ساعت خدمات دریافت کنید

درباره تفاوت های تعمیر اپل تایید شده بیشتر بدانید

با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

نسخه جدید سری 4 ساعت اپل دارای صفحه نمایش بزرگتر و رنگارتر است و یکی از ویژگی های جدید بسیار عالی است.

اگر شما به زمین افتاده و در عرض 60 ثانیه عقب نیندازید، 911 تماس بگیرید و به طور خودکار از طرف شما کمک می کند.

اما چه چیزی در مورد صفحه نمایش خالی ساعت خود انجام خواهد شد؟ یا به طور خاص، صفحه نمایش که در این هفته به زمین افتاد به عنوان من تنظیم گروه و تخریب شد؟

گرفتن یک صفحه نمایش گوشی هوشمند خراب ثابت نیست و آسان است. هر مرکز خرید و بسیاری از مراکز شهر دارای کیوسک و جبهه فروشگاه هستند که مشتاق مراقبت از همه ما کولتز هستند که گوشی های خود را رها کرده و به آسانی جایگزین صفحه نمایش می شوند. یکی از بزرگترین شرکت ها، uBreakIFix، تقریبا 500 فروشگاه دارد و می گوید که آن را به طور ماهانه رفع می کند و عمدتا به خاطر صفحه نمایش های شکسته است.

اما uBreakIFix نسخه فعلی ساعت اپل را لمس نخواهد کرد. رقیب iCracked یا حتی گروه Geek Electro بهترین خرید نیست.

اپل دیده بان که به زمین افتاده و ترک خورده است

جفرسون گراهام

دلیل این که اپل به من می گوید این است که دیده بان در پیچیده تر طراحی شده است. این مانند تکنسین ها نمی تواند یک صفحه را حذف کند و آن را با دیگری جایگزین کند. آنها باید کل ساعت را از هم جدا کنند تا آن را تعمیر کنند. همانطور که جاستین وتریل، یکی از بنیانگذاران uBreak گفت، "تنها بخشی از سری Watch 4 به من 180 دلار میپردازد، که پیش از آن به کار اضافه شده است."

همانطور که یاد گرفتم، خط پایین، یک ساعت اپل را شکستن، ممکن است شما نیز یکی از آنها را خریداری کنید. این دستگاه با قیمت 399 دلار شروع می شود و هزینه ی ثابت یحیی اپل برای رفع یک صفحه نمایش 299 دلار است. اگر AppleCare را (برای 79 دلار) خریداری کردید، اپل دو پیکره "آسیب اتفاقی" را با قیمت 69 دلار به شما تحویل خواهد داد. یا به عبارت دیگر، برای صرفنظر کردن از هزینهی 400 دلاری یا 37.5 درصد از هزینه اولیه، شما حدود 150 دلار (مراقبت از اپل، به علاوه هزینه) را خرج کنید.

این قیمت ها خیلی بیشتر از آنچه که اپل اتهامات مربوط به تعمیر اپل را پرداخت می کند، نیست - تا زمانی که به درصد آن نگاه نکنید. اپل 329 دلار برای جایگزینی صفحه نمایش شکسته از پرچمدار 6.5 اینچ آیفون XS Max (یا 29 دلار اگر 199 دلار برای ساعت اپل AppleCare به ارمغان بیاورد) در مقایسه با 279 دلار برای کوچکتر 5.8 اینچ XS، 199 دلار برای 6.1 اینچ XR و فقط 149 دلار برای آیفون 8 اینچ 4.7 اینچ سال گذشته است.

به عبارت دیگر شما می دانید که صفحه نمایش آی فون خود را در برخی مواقع خراب می کنید. AppleCare برای محافظت از چیزی که غالبا یک سرمایه گذاری 1000 دلاری است، خرید نکردنی است.

Wetherill می گوید: "مشاور عمومی من جدید ساعت اپل را خرید و ظرف 24 ساعت آن را ترک کرد." "و ما نمیتوانستیم آنرا برطرف کنیم. او در برابر یک راه پله برداشت و آن را از بین برد."

اکثر مردم، با دانستن اینکه چگونه تلفن های شکننده هستند، معمولا یک مورد را برای محافظت از دستگاه خود با هزینه ای بین 25 تا 100 دلار خریداری می کنند.

برای دیده بان، اپل قاچاق نمی کند. اما بسیاری از فروشندگان شخص ثالث انجام می دهند. در واقع، یک جستجوی ساده برای سری اپل دیده بان سری 4 در آمازون نشان داد صنعت کلبه به قیمت ارزان به دنبال 10 تا 25 دلار محافظ سپر برای دیده بان. این کار من را نجات نمی دهد، زیرا صفحه نمایش به طور مستقیم به زمین افتاده است، اما می داند - شاید من اشتباه کنم.

ما به اپل رسیده ایم که نظرات را رد کرد.

خوانندگان قدیم خبرنامه Talking Tech می دانند که من در مورد اپل در مورد ویژگی های جدید می گویم. درباره قدرت بیشتر، واقعیت تکمیل شده یا هر چیز دیگری فانتزی به من نگو؛ فقط به من یک باتری تمام عیار و شیشه ای غیر قابل شکستن بدهید. این همه چیزی است که من نیاز دارم

اما به وضوح، اپل نمی خواهد دستگاه هایی با صفحه نمایش های ناپیدا را ایجاد کند یا این کار را می کند. این را در نظر بگیرید: انگیزه خوبی برای افراد برای ارتقا به تلفن های جدید چیست؟ چیزی است که با مدل فعلی، مانند یک صفحه ی کراک شده، اشتباه است. مسئله شیشه را اصلاح کنید، و اپل به عنوان بسیاری از موارد جدید فروش نخواهد کرد.

در این هفته به غرق شدن در جهان از smartwatches و صفحه نمایش های ترک خورده فکر می کنم دوباره به خط برچسب قدیمی Timex که یک بار برای تماشای آن استفاده می شود، فکر می کنم: "لیس زدن طول می کشد و تیک تاک می کند".

ساعت اپل در حال تیک زدن نیست. نیاز به اتهام است، و قطعا یک لیس نخواهد آورد. اما هی، آیا Timex تا به حال 911 زمانی که هر کسی سقوط کرد؟

این هفته ما چند ساعت در ونیز بیچ کالیفرنیا در جستجوی مقاله عکس قطعی یکی از محبوب ترین نقاط عکاسی جنوب کالیفرنیا قرار گرفتیم. اگر شما یک ثانیه دارید، لطفا با کلیک روی لینک زیر نگاهی بیندازید و به من اطلاع دهید که فکر میکنید.

اگر متاسفانه ساعت اپل خود را آسیب دیده اید، می خواهید و فقط بهترین خدمات تعمیر را در اختیار دارید و در iSmash، متخصصان تعمیر تکنسین ما برای ارائه این خدمات در دسترس هستند.

خدمات ما ارائه می دهد جایگزین صفحه نمایش در عرض 90 دقیقه.

در iSmash ما از 2013 اپل، iPads ها و آیپدها را تعمیر کرده ایم، بدین معنی که ما می دانیم که در مورد محصولات اپل چه کار می کنیم و در حال حاضر سرویس های ما را پوشش می دهند تا ساعت اپل را پوشش دهند. تیم ما از متخصصان به بالاترین استانداردهای آموزشی آموزش داده شده است و افتخار زیادی در تعمیر و بازگرداندن دستگاه که در آنها کار می کنند.

هنگامی که متخصصان ما بر روی تعمیر صفحه نمایش ساعت خود کار می کنند، فقط از قطعات با کیفیت بالا استفاده می شود که همه آنها با کیفیت کنترل می شوند. برای تمام قطعه ذهن، ما همچنین یک سال گارانتی در تعمیرات صفحه ما ارائه می دهیم.

رفتن به یک فروشگاه تعمیرات شخص ثالث خالی گارانتی سالانه اپل است، اما از آنجایی که من هشت ماه در آن سال بود، به هر حال، من مایل بودم آن را صرفه جویی کنم.

برای اولین بار من برای "Apple Watch repair NYC" را امتحان کردم و امیدوار بودم که نتیجه نهایی من نجات دهنده باشد. چنین شانس ندارد دو شرکت شروع به کار کردند، زیرا آنها در تعمیر وبسایت اپل دیده می گویند، اما هنوز آنها را ارائه نداده اند.

دومین فروشگاهی که من به آن اشاره کردم به من گفت که علیرغم اشاره به تعمیرات اپل دیده شده در وب سایت خود، آنها در واقع "به آن برنامه ریزی نمی کنند و شما تنها سومین نفر هستید که می توانید بپرسید".

فقط شخص سوم؟ عالی. من رسما احساس کردم که بزرگترین کلوتز جهان است.

سپس من به Yelp رسیدم تا ببینم آیا مغازه های تعمیر آی فون در منهتن که تبلیغات تعمیر اپل دیده نشوند نمی توانند به من کمک کنند.

چنین شانس ندارد چندین کسب و کار را نام نهادم، هیچ کدام از اینها نمیتوانستم صفحه را تعمیر کنم.

این خوب نبود. ممکن است بهترین خرید به من کمک کند یا با تعمیر (بعید) یا ارجاع به یک تعمیرگاه (همچنین بعید است، من از آن ترسیدم). آنها من را به مدت 15 دقیقه نگه داشتند، پس من مجبور شدم قبل از تعطیلات تعطیلات را ترک کنم.

من چند فروشگاه دیگر تعمیر آی فون را از Yelp نامیدم، هیچ کدام از آن ها برنامه ریزی برای تعمیر ساعت ها نبود. یکی به من گفت "شما باید به فروشگاه اپل بروید."

خوب، حداقل آنها صادقانه بودند.

پس از فراخوانی نزدیک به 20 کسب و کار، تصمیم گرفتم از منهتن شاخه ای را بگذرانم و خیابان های بیرونی را امتحان کنم. من مایل بودم برای تعمیر صفحه نمایش اپل دیده بشوم. طلا را در کوئینز زدم. اولین فروشگاه تعمیراتی که من گفتم گفتم نه تنها صفحه نمایش را جایگزین من کردم، تجربه ای با موفقیت تعمیر ساعت اپل داشت. این هزینه 135 دلار خواهد بود. این پس اندازها خیلی خوب به نظر می رسید، اما من سه قطار را به Astoria بردم و 40 دلار برای سپرده گذاری بر روی شیشه، که باید از چین صادر شود، تحویل دادم.

منتظر بودم که تماشایم را قبل از ترک نیویورک برای تعطیلات ثابت کنم.

بازگشت به مربع یک

اما بقیه از ماه دسامبر به پرواز در آمدند. حمل شیشه ای که انتظار می رفت در دو هفته به طول انجامد، در خارج از کشور به تعویق افتاد. سپس من سه هفته از شهر خارج شدم و قبل از آن متوجه شدم ژانویه نیز بیش از حد بوده است. هفته اول فوریه، من بالاخره در تعمیرگاه شنیده بودم: شیشه ای وارد شده بود، اما خوب نبود. صاحب سعی کرده بود که یک صفحه نمایش دیگر ساعت اپل را تعمیر کند، اما این شیشه ای Force Touch را تشخیص نداد. او به من گفت: از یک تامین کننده متفاوت از آخرین دسته بود.

"این ممکن است که دیده بان آنها چنان آسیب دیده باشد که حتی یک صفحه ی جدید نمی تواند به آن کمک کند،" او به من گفت، پیشنهاد می کنم اگر می خواستم به من ضربه بزنم.

فکر کردم باید شوخی کنی اگر صفحه نمایش جایگزینی نابود شود، من نمیتوانم آن را به Apple تبدیل کنم تا آسیب را معکوس کند. اما من صادقانه از او قدردانی کردم و از پیشنهادش متنفر بودم.

من برای بازگرداندن سپرده های 40 دلاری به منزل کوئینز بازگشتم و سپس به انجام آنچه که باید انجام دادم: اولا درخواست تعمیر با اپل را مطرح کردم.

ساعت سیب شکسته کیتلین مک گری

پس از ارسال درخواست تعمیر، اپل به شما یک جعبه برای بسته بندی ساعت خود ارسال می کند و آن را به آنها ارسال می کند.

این روند خیلی پیچیده بود و من تقریبا برای ماه های هدر دادم که بیهوده تلاش می کردم راهی پیدا کنم که بتوانم تعمیرش کنم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به سایت پشتیبانی Apple مراجعه کنید، مدل تماسی را انتخاب کنید که باید ثابت شود، سپس دستگاه خود را از تلفن خود باز کنید. من حتی حوصله ای نداشتم که شماره سریال من را پیدا کنم چون در زیر Apple ID من ذخیره شده بود.

در عرض دو روز یک جعبه از اپل وارد درب ورودی من شد. من داده ها را از ساعت من پاک کردم، صورت را از گروه سفید سفید خودم کشیدم، آن را در بسته بندی اپل گذاشتم و آن را در FedEx حذف کردم. یک روز بعد، ساعت جایگزینی من در راه بود.

اخلاق داستان

سیب تماشای جدید کایتلین مک گری

یک ساعت زنگ دار جدید در عرض چند روز در آستانه من قرار گرفت.

من پشیمان نیستم که ارزان قیمت باشد، بخشی از آن به این دلیل که روزنامه نگاری: حالا می دانم که تعمیرات اپل دیده شده بسیار غیر معمول است که اپل ممکن است تنها راهی برای به دست آوردن محصول تقریبا یک ساله باشد، مخصوصا اگر شما در یک شهر کوچک زندگی کنید یا روستایی، و حتی اگر در یکی از بزرگترین شهرهای جهان زندگی کنید.

اگر شما DIYer هستید، Apple Watch iFixit یک راهنمای دقیق برای باز کردن دستگاه خود را ارائه می دهد (و این سایت ابزارهایی را برای انجام این کار به فروش می رساند)، اما من به عنوان یک ریسک پذیر نیستم، مخصوصا بعد از این حادثه.

با این حال، ارزش یادگیری اپل دیده می شود. اگر من روی صفحه نمایش آیفون یا مک بوک ایر من آسیب دیده بودم، برای پرداختن به اپل مبلغی را پرداختم که بلافاصله آن را تعمیر کرد، بدون مقایسه هزینه ضروری بود. من از دستم برمی آیم، ساعت مچی را نمی پوشیدم، اما احساس عدم حضور آن را به نحوی که من با تلفن یا کامپیوترم داشتم احساس نمی کردم. خوب است که باید داشته باشیم.

کیتلین مک گرری جفت زدن اپل

من عاشق اپل دیده بان، اما اگر من آن را دوباره شکستن، ما از طریق.

اما من هر روز به ساعت اپل نگاه می کنم. من یک گروه اسطوخودوس جدید برای جایگزینی بند ورزشی کمربند سفید من و یک اسکله تماشای برای حفظ آن دارم. و اگر اتفاق بیفتد که ایستادنش دوباره لغو شود، می دانم که ساعت اپل و من فقط به معنای آن نیستند.

تعویض شیشه اپل واچ

جهت انواع تعمیرات تخصصی اپل واچ و استعلام هزینه تعمیر اپل واچ apple watch با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید : -----