تعمیرات تخصصی سِرفِیس و تعمیر تبلت surface با تخفیف ویژه

  • نویسنده : علی
  • یک شنبه 28 بهمن 1397
  • 0 کامنت

تعمیر surface و تعمیرات تبلت سرفیس


تعمیر surface

تست تعمیر سرفیس پرو ۴ و ۳


بخش بد یک بخش بر روی هارد دیسک است که از لحاظ منطقی یا فیزیکی آسیب دیده است. اگر منطقی آسیب دیده باشد، می توانید آن را پس از بازسازی یا اصلاح آن دوباره استفاده کنید. اگر از لحاظ جسمی آسیب دیده است، به این معنی است که توانایی نوشتن و بازیابی اطلاعات را برای همیشه از دست داده است. گاهی اوقات بخش بد می تواند گاهی اوقات داده های ذخیره شده را خراب کند و سرعت پاسخ کامپیوتر را نیز کاهش دهد. به منظور بهبود عملکرد کامپیوتر شما، از تست Surface Test دیسک استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که دیسک های سخت شما بخش های بدی ندارند.

هنگامی که نیاز به تست هارد دیسک دارید؟ در اینجا برخی از شایع ترین موارد وجود دارد:
آماده سازی پشتیبان - قبل از انجام کار پشتیبان، توصیه می شود که یک تست سطح دیسک سخت را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که هیچ بخش بد ایجاد نشده است.
HDD Diagnostics - هارد دیسک تست سطح را برای یافتن علل که منجر به مشکلات فعلی شما می شوند، پیدا کنید.
بررسی دیسک منظم - به طور مرتب مرتبا به طور منظم HDD را بررسی کنید تا از شکست دیسک جلوگیری شود.
چگونه می توان تست سطحی هارد دیسک را انجام داد؟
برای انجام این کار هیچ کارایی در ویندوز انجام نشده است، اما ما می توانیم با سهولت و سرعت بخشیدن به نرم افزار 3rd Party تکیه کنیم.

مرحله 3 هنگامی که پایان می یابد، نتیجه در ستون وضعیت نمایش داده می شود. اگر می خواهید دوباره تست کنید، فقط روی «شروع» کلیک کنید در غیر این صورت، فقط برای لغو «لغو» کلیک کنید.


مرحله 1 راست کلیک بر روی دیسک شی و انتخاب "سطح آزمون"؛ یا روی هارد دیسک کلیک کنید و "تست سطح دیسک" را در منوی چپ انتخاب کنید.


Step2 بر روی "Start" در پنجره پاپ آپ کلیک کنید و شروع به بررسی اینکه آیا بخش بد یا نه بر روی دیسک هدف وجود دارد یا خیر.


مرحله 3 هنگامی که پایان می یابد، نتیجه در ستون وضعیت نمایش داده می شود. اگر می خواهید دوباره تست کنید، فقط روی «شروع» کلیک کنید در غیر این صورت، فقط برای لغو «لغو» کلیک کنید.


مرحله 1 راست کلیک بر روی دیسک شی و انتخاب "سطح آزمون"؛ یا روی هارد دیسک کلیک کنید و "تست سطح دیسک" را در منوی چپ انتخاب کنید.


لطفا توجه داشته باشید که آزمون سطوح دیسک فقط می تواند در پیدا کردن یک درایو بد در هارد دیسک یا نه، اما نمی تواند خطا را حل کند، اگر آن را به طور منطقی آسیب دیده است. برای رفع اشتباهات منطقی خطا، لطفا از تابع Check Partition استفاده کنید.


تعمیر قطعات سرفیس surface

سرفیس پرو 2 برای کسب و کار
لیست دلخواه
• موجود در صفحه نمایش 13.5 "یا 15" PixelSense
• پردازنده های اینتل با سرعت بالا (دو هسته ای و چهار هسته در دسترس)
• گرافیک NVIDIA GeForce GTX تا 1060
• حداکثر 17 ساعت عمر باتری
• قدرتمند به اندازه کافی برای اجرای نرم افزار حرفه ای و بازی بازی های کامپیوتری
• پورت جدید USB-C
• شروع از 3.38 پوند (1534 گرم) از جمله صفحه کلید
• ویندوز 10 Pro را اجرا می کند

تعمیرات surface سرفیس پرو۴


جهت اطلاعات بیشتر و تعمیرات با شماره ------
شروع از $ 1،499.00
لپ تاپ نهایی اکنون قوی تر از همیشه است. شروع به 41.64 دلار در ماه برای 36 ماه با Surface All Access برای کسب و کار [5] شروع کنید
اکنون پیکربندی کنید
استاندارد حمل رایگان. بازده آزاد.
بررسی مشخصات فنی بررسی ها
4 دستگاه کتاب سطح 2، نمایش حالت های روی صفحه نمایش مختلف، و سطل سطحی
چهار حالت چند منظوره
طراحی سطح مقرون به صرفه، سبک وزن، سطح کتاب 2 سازگار با شیوه کار و ایجاد شده است. در حالت استودیو با استفاده از Surface Pen3 و Surface Dial3 قرعه کشی یا رنگ آمیزی کنید. 3 فایل های بزرگ 3D را رندر کنید یا ویدیو 4K را در حالت لپ تاپ ویرایش کنید. فیلم ها را تماشا کنید و در حالت مشاهده حضور داشته باشید. یا، صفحه را به حالت قرص جدا کنید و در پرواز همکاری کنید.
سطح کتاب 2، نزدیک صفحه نمایش نرم افزار ویرایش ویدئو
عملکرد بی نظیر
با آخرین نسل از پردازنده های اینتل Core، Surface Book 2 نرم افزار، برنامه ها و بازی های PC را با سهولت در اختیار شما قرار می دهد. گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce اختصاص یافته به تجربه های مبهم مایع اطمینان حاصل می کند، در حالی که PixelSense Display پر جنب و جوش و تصاویر واقعی را از تقریبا هر زاویه ای ارائه می دهد. و با 17 ساعت عمر باتری بیشتر و 4 برابر بیشتر از قبل، Surface Book 2 نیروگاه نهایی است.
سطح کتاب 2، مسطح در حالت قرص و Surface Pen قرار گرفته است
قدرت مایکروسافت را بهترین
در دفتر و یا در جاده ها، Surface Book 2 مایکروسافت را به همه چیزهایی که می خواهید انجام می دهد. این ویندوز بی نظیر ویندوز 10 و مایکروسافت آفیس را اجرا می کند. و Surface Book 2 نحوه کار، ایجاد و بازی با نوآوری هایی مثل 3D، PC gaming و Windows Mixed Reality را تغییر می دهد.
سطح کتاب 2، پاورپوینت در حال اجرا و سطح ماوس
دفتر
کار یکپارچه با برنامه های Microsoft Office مورد علاقه خود را. به علاوه، از محتوای سهبعدی برای افزایش تاثیر بصری و خلاقانه پاورپوینت، ورد و اکسل docs.2 استفاده کنید
دو مرد بازی های ویدیویی را در سطح Surface Book 2 خود بازی می کنند
بازی های رایانه ای
Pair Surface Book 2 با کنسول Xbox Wireless Controller3، با آخرین نسخه های Xbox Play Anywhere باز کنید یا بازی های مورد علاقه خود را بازی کنید.
مرد در کتاب Surface 2 تماشای زن را با استفاده از هدست واقعیت مجازی، نگه داشتن کنترل دستی
ویندوز واقعیت چندگانه
هنگامی که Surface Book 2 را با هر هدست ویندوزی مختلط واقعیت و کنترل motion3 ترکیب می کنید، در یک واقعیت جدید غرق خواهید شد
[1] سطح کتاب 2: تا 17 ساعت پخش ویدئو. تست مایکروسافت در اکتبر 2017 با استفاده از پردازنده Intel Core i5، 256GB، 8 گیگابایت رم. تست شامل تخلیه باتری کامل در هنگام پخش ویدئو بود. همه تنظیمات به طور پیش فرض بود به جز: Wi-Fi با یک شبکه مرتبط بود و خودکار روشنایی غیرفعال شد. عمر باتری با تنظیم، استفاده و سایر عوامل بسیار متفاوت است.
 
[2] دفتر 365 اشتراک مورد نیاز (به فروش جداگانه). آخرین به روز رسانی به Office مورد نیاز است.
 
[3] به طور جداگانه فروخته می شود.
 
[4] سیستم نرم افزار با استفاده از فضای ذخیره سازی قابل توجه است. ذخیره سازی موجود بر اساس به روز رسانی نرم افزار سیستم و استفاده از برنامه ها تغییر می کند. 1 گیگابایت = 1 میلیارد بایت برای اطلاعات بیشتر به مراجعه کنید.

تعویض ال سی دی و تاچ سرفیس پرو

دلایل روشن نشدن سرفیس

عیب یابی و مشکل سرفیس پرو

تعمیر فوری سرفیس

دوره آموزش تعمیرات سرفیس