عیب یابی imac | تعمیر مشکل آی مک | تعمیرات تخصصی imac ای مک

  • نویسنده : تعمیرات آی مک
  • دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
  • 0 کامنت

عیب یابی و تعمیرات مشکلات آی مک imac

تعمیرات آی مک

جهت تعمیرات تخصصی imac و تعمیر قطعات ای مک از جمله گرافیک و هارد و برد ای مک با در تماس باشید

عیب یابی و مشکل گرافیک ای مک

یاد بگیرید چگونگی مقابله با مشکلات صفحه نمایش مربوط به نرم افزار و سخت افزار را یاد بگیرید

اشتراک گذاری

پین

پست الکترونیک

چاپ

مک بوک با صفحه نمایش رنگی

StockFinland / iStock

عیب یابی مک

مکینتاش

علائم

مبانی

توسط تام نلسون

به روز شده در تاریخ 14 ژانویه 2019

تماشای صفحه نمایش مک خود را به طور ناگهانی تحریف، بستن و یا امتناع در هر زمان یک رویداد خوش آمدید است. بر خلاف دیگر مسائل مک، شما نمی توانید با یک صفحه نمایش ناسازگار معاملات را تاخیر دهید. باید بلافاصله به آن پاسخ داده شود. اگر شما خوش شانس باشید، تخریب فقط یک گریز است، به طور موقت در طبیعت و نه لزوما نشانه ای از ادامه مشکلات برای آمدن است. در بسیاری از موارد، مشکلات صفحه نمایش پس از راه اندازی مجدد باز نمی گیرند.

فرض بر این است که مشکل شما در واقع یک مسئله گرافیکی است و نه یکی از مسائل راه اندازی که خود را به عنوان یک نمایشگر روی صفحه خاکستری یا یک صفحه آبی یا سیاه ظاهر می شود، و زمان را برای انجام این نکات عیب یابی خوب است اندیشه.

راه اندازی مجدد مک خود را

شما ممکن است در چند بار مک خود را خاموش و برگشت در مسائل مربوط به رفع مانند مشکلات صفحه نمایش شگفت زده شده است. راه اندازی مجدد Mac شما همه چیز را به حالت شناخته شده تبدیل می کند. این سیستم هر دو RAM و گرافیک را پاک می کند، واحد پردازش گرافیکی (GPU) و واحد پردازش مرکزی (CPU) را بازنشانی می کند، و سپس همه چیز را به صورت منظم راه اندازی می کند.

اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش مک شما در حالت روشن قرار گرفته و روشن است

این ممکن است به نظر آشکار باشد، اما اگر شما از یک صفحه نمایش جداگانه استفاده می کنید، که در Mac شما ساخته نشده است، باید بررسی کنید که روشن است، روشنایی ظاهر می شود و به درستی به مک شما متصل است. شما ممکن است به این فکر کنید که یک کابل افتاده است و یا قدرت به نحوی خاموش شده است، اما بچه ها، بزرگسالان و حیوانات خانگی به طور تصادفی از کابل و یا دو، قطع برق، فشار یک دکمه قدرت، و یا راه رفتن در یک سوئیچ نوار برق .

اگر از یک نمایشگر استفاده کنید که بخشی جدایی ناپذیر از Mac شما است، مطمئن شوید که روشنایی به درستی تنظیم شده باشد، اگر بتوانید.

تنظیم مجدد PRAM / NVRAM

پارامتر RAM (PRAM) یا RAM غیر مجاز (NVRAM) حاوی تنظیمات نمایشگر است که مانیتور شما از آن استفاده می کند، از جمله رزولوشن، عمق رنگ، میزان تجدید، تعداد نمایشگرها، مشخصات رنگ برای استفاده و موارد دیگر. اگر PRAM در Mac های قدیمی تر و یا NVRAM در آنهایی که جدیدتر باشد باید فاسد شود، می تواند تنظیمات صفحه نمایش را تغییر دهد، باعث ایجاد مشکلاتی می شود که شامل رنگ های عجیب و غریب و غیره هستند.

از راهنمای راهنمای استفاده از PRAM (پارامتر RAM) یا NVRAM برای بازنشانی PRAM یا NVRAM استفاده کنید.

SMC را بازنشانی کنید

کنترل کننده سیستم مدیریت (SMC) نیز نقش مهمی در مدیریت صفحه نمایش مک خود دارد. SMC یک نور پس زمینه داخلی را کنترل می کند، نور محیط را تشخیص می دهد، روشنایی را تنظیم می کند، حالت های خواب را کنترل می کند، موقعیت لولای لپ تاپ های Mac را تشخیص می دهد، و چند شرایط دیگر که می توانند بر صفحه مک تاثیرگذار باشند.

با استفاده از راهنمای تنظیم مجدد: تنظیم مجدد SMC (سیستم مدیریت کنترل سیستم) را روی Mac خود انجام دهید

وضعیت ایمن

از حالت امن برای جداسازی مسائل گرافیکی که ممکن است دارید استفاده کنید. در حالت ایمن، مک شما را به نسخه پایین تر سیستم عامل مک بوت می کند که فقط حداقل تعداد پسوندهای را بارگیری می کند، بیشتر فونت ها را غیرفعال می کند، بسیاری از حافظه های سیستم را پاک می کند، تمام اقلام راه اندازی را برای شروع نگه می دارد، و کش کش پد لاینر را حذف می کند ، که در برخی از مسائل صفحه نمایش مجرم شناخته شده است.

قبل از آزمایش در حالت ایمن، تمام لوازم جانبی خارجی متصل به مک خود را، به جز صفحه کلید، ماوس یا صفحه لمسی، و صفحه نمایش متصل کنید.

Mac را در حالت ایمن در زیر راهنمای شروع کنید: نحوه استفاده از Safe Boot Option Mac.

پس از اینکه Mac را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کردید، بررسی کنید که آیا هیچکدام از ناهنجاری های گرافیکی هنوز رخ می دهد. اگر هنوز مشکلی را تجربه کرده اید، یک مشکل سخت افزاری احتمالی دارید. پرش به بخش مسائل سخت افزاری

مسائل مربوط به نرم افزار

اگر مشکلات گرافیکی از بین رفته باشد، مشکل شما به احتمال زیاد مربوط به نرم افزار است. هر نرم افزاری را که اضافه کرده اید از جمله به روز رسانی نرم افزار Mac OS بررسی کنید تا ببینید آیا مشکالت شناخته شده ای با مدل Mac یا نرم افزار مورد استفاده شما دارند. بیشتر تولید کنندگان نرم افزار سایت های پشتیبانی شما را می توانید بررسی کنید. اپل هر دو پشتیبانی سایت و انجمن پشتیبانی است که در آن شما می توانید ببینید که آیا دیگر کاربران مک گزارش مسائل مشابه است.

اگر از طریق خدمات پشتیبانی نرم افزاری مختلف کمک نمیکنید، خودتان را تشخیص دهید. Mac را در حالت عادی راه اندازی مجدد کنید و سپس Mac را تنها با برنامه های اساسی مانند ایمیل و یک مرورگر وب اجرا کنید. اگر همه کار به خوبی انجام شود، هر برنامه ای که استفاده می کنید را اضافه کنید، ممکن است باعث شده که یک مسئله گرافیکی در یک زمان ایجاد شود. ادامه دهید تا بتوانید مشکل را تکرار کنید، که علت نرم افزار را مختل می کند.

با این حال، اگر هنوز مشکالت گرافیکی را بدون باز کردن هر برنامه ای باز کرده اید و در زمان Safe Mode با مشکلات گرافیکی از بین رفته، سعی کنید موارد ورود به سیستم را از حساب کاربری خود حذف کنید یا یک حساب کاربری جدید برای آزمایش ایجاد کنید.

مشکلات سخت افزاری

اگر به نظر می رسد که مشکل مربوط به سخت افزار است، اپل تشخیصی را اجرا کنید تا سخت افزار مکینتاش خود را برای هر مسئله ای آزمایش کند. شما می توانید دستورالعمل های زیر را پیدا کنید: استفاده از Apple Diagnostics برای عیب یابی سخت افزار Mac شما.

اپل گاهی برنامه های تعمیرات را برای مدل های خاص Mac توسعه داده است. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که نقص تولیدی کشف شود. بررسی کنید که آیا مک شما در کسانی است که دارای نقص اذعان شده اند. اپل لیست برنامه های فعال و یا تعمیر را در پایین صفحه پشتیبانی مک لیست می کند.

اپل پشتیبانی سخت افزاری از طریق فروشگاه اپل ارائه می دهد. شما می توانید یک قرار ملاقات داشته باشید تا یک تکنولوژی Apple تشخیص مشکل مک داشته باشد و اگر بخواهید Mac را تعمیر کنید. برای سرویس تشخیصی هزینه ای ندارد، اما شما باید مک خود را به فروشگاه اپل برسانید.

کارت گرافیک تعمیر آی مک imac من شکست خورد؟

هفته گذشته، کارت گرافیک تعمیر آی مک imac 27 اینچی چهار هسته ای در اواخر سال 2009 از بین رفته است و تمام اینها با پیکسل های مختلف ساخته شده است و با آیتم های شماتیک آن در فروشگاه اپل در نزدیکی من در اسپانیا قرار دارد و به من گفتند که یک تعمیر آی مک imac با مشکل گرافیکی که بیش از 5 سال دارد نمی تواند لمس کند برای تعمیر آن به دنبال خالص من این کارت را که به نظر می رسد بسیار شبیه به کارت 4850 Radeon من فقط این است که آن را 512 مگا حافظه به جای آنچه که 5750 است که دارای یک فرمت ویدئو RAM است. آیا می توانم این کارت را در اواخر سال 2009 تعمیر آی مک imac بگذارم؟

من در مورد eBay به دلیل بسیاری از تجربیات بد افراد اما در مورد اسپانیایی صحبت می کنم، اما گرافیک در ایالات متحده آمریکا نیست. من نمی خواهم بدون هیچ زحمتی باقی بمانم و مبارزه چهارم با فروشنده من می خواهم بدانم که آیا ممکن است برای قرار دادن این کارت در اواخر 2009 تعمیر آی مک imac مناسب خواهد بود و از آنجایی که سیب به اندازه کافی به من توصیه نمی کند در مورد این و از درشت اگر من آن را خرید سیب مایل نیست در ماشین من قرار داده

تعمیر آی مک imac، OS X El Capitan (10.11.1)، 27 اینچ چهار هسته i7 اواخر سال 2009

ارسال شده در 2014 دسامبر 14 11:07

پاسخ من این سوال را نیز دارم (14)

سوال به عنوان حل شده مشخص شده است

پروفایل کاربر برای کاربر: bbasra bbasra

bbasra

سطح کاربر: سطح 1

(14 امتیاز)

پاسخ: A:

سلام،

من شروع به تجربه همین مسئله کرده ام و واقعا نمی خواهم تعمیر آی مک imac را از بین ببرم.

من حدود 220 پوند برای تعمیر آن نقل قول کرده ام. آنها گفتند این یک مشکل رایج است و جایگزین GPU خواهد شد.

مطمئن نیستم که آیا من به آنها اعتقاد دارم و خودم را امتحان میکنم اما از اینکه حتی بیشتر از آن شکست میزد، ترسیدم.

با تشکر.

ارسال شده در 2014 ژوئیه 27، 2016 2:03

پاسخ را در متن مشاهده کنید

همه پاسخ ها منوی کشویی

صفحه 1 از 1

محتوای صفحه بارگذاری شده است

مشخصات کاربر برای کاربر: AlexCosta AlexCosta

AlexCosta

سطح کاربر: سطح 1

(4 امتیاز)

2015 دسامبر 26، 4:15 بعد از ظهر در پاسخ به Switch900

من شروع کردم که همین موضوع را داشته باشم. شما می توانید در حالت ایمن وارد شوید - کلید را در حین راه اندازی مجدد نگه دارید.

این یک مشکل سخت افزاری نیست، دیگر افراد مشکل مشابهی دارند. این مسئله به نظر می رسد با رانندگان osc.

پاسخ پاسخگویی پاسخدهی - گزینه های بیشتر

پروفایل کاربر برای کاربر: Switch900 Switch900

Switch900

سطح کاربر: سطح 2

(235 امتیاز)

سطح VideoSpeciality از 10: 1

2015 دسامبر 26، ساعت 6:33 PM در پاسخ به AlexCosta

من انجام کلید برگزاری کلید انجام هیچ راه حل نیست

پاسخ پاسخگویی پاسخدهی - گزینه های بیشتر

مشخصات کاربر برای کاربر: AlexCosta AlexCosta

AlexCosta

سطح کاربر: سطح 1

(4 امتیاز)

2015 ژانویه 27 4:42 AM در پاسخ به Switch900

متاسفم که این را می شنوم حداقل من می توانم در حال حاضر در حالت Safe Mode بوت کنم.

همانطور که معلوم می شود این مسئله سخت افزاری ظاهرا ناشی از اجرای برنامه های بسیاری (کروم با ویدیو و سایر برنامه های ویدئویی) در El Capitan است.

بسیاری از افراد دیگری که اخیرا همین مسئله را گزارش کرده اند. من تلاش می کنم جایگاهی برای جایگزینی ATI Radeon 4850 در لندن پیدا کنم.

پاسخ پاسخگویی پاسخدهی - گزینه های بیشتر

پروفایل کاربر برای کاربر: Switch900 Switch900

Switch900

سطح کاربر: سطح 2

(235 امتیاز)

تعمیرات اپل imac



تعمیر قطعات و گرافیک و برد ای مک

همه من می توانم در پیدا کردن این کارت در یک فروشگاه تعمیر و نگهداری نرمال موفق باشم، از زمان ارتقاء به ال پپیتن تمام روی صفحه نمایش دیوانه دیوانه من حتی در دو SSD 1 ترابایت سرمایه گذاری و آن را در یک RAID 0 قرار داده و دستگاه من مانند یک کامپیوتر جدید. فقط یک ماه پس از آنکه این سرمایه گذاری را انجام دادم تعمیر آی مک imac را با این دو SSD ارتقاء دادم و معتقدم که همه چیز شگفت انگیز بود تا زمانی که روی صفحه شروع نشد، اما این ناکامی به ندرت اتفاق می افتاد قبل از اینکه درایوهای SSD را ارتقا دادم. برای بعضی از چگونگی فکر کردن به سیب این کار به طور عمدی و به اضافه محفظه طراحی تعمیر آی مک imac یک شکست بزرگ است این دستگاه بسیار خسته کننده برای تراشه های GPU و CPU خوب نیست، چرا که گرما به نظر می رسد اجزای خرد کردن از همه خط کامپیوتر مک Mac Pro تنها دستگاهی است که ارزش آن را دارد اگر بخواهید همان مقدار سرمایه گذاری پول را در تعمیر آی مک imac Max انجام دهید توصیه می کنم که چهار هسته اصلی مک را در نظر بگیرید. شما با این سرمایه گذاری بهتر از تعمیر آی مک imac، مک بوک پرو، مک مینی و غیره و غیره ...

من قصد خرید یک Mac Pro را دارم و این دستگاه برای سال های زیادی است که انتظار می رود بیش از 6 سال از تعمیر آی مک imac در اواخر سال 2009 انتظار داشته باشم که تا این مشکل کارت گرافیکی به من خدمت کرده است. آه و به هر حال انجام نمیدهید که کار نخواهد کرد اعتقاد دارم که شما میشنوید که چیپها را به درستی کار نمیکنید.

27 گزینه تنظیمات صفحه نمایش تعمیر آی مک imac را کج کردید؟ (A1419 / تعمیر آی مک imac 13،2)

سلام به همگی،

تعمیر آی مک imac من قربانی یک بیس بال بی نظیر 3 ساله شد. این گوشه سمت راست بالای صفحه را تراشیده و یک کراک در زاویه 45 درجه در حدود 6 اینچ به سمت وسط صفحه پخش شده است. کامپیوتر من کاملا خوب کار می کند ... اما همانطور که می توانید تصور کنید، کرک یک چشم به هم ریخته است.

من برخی تحقیقات انجام داده ام و آن را هزینه حدود $ 700 - $ 800 دلار به اپل تعمیر آن. من می توانم بخشی را با ابزار انتخاب کنم تا خودم را در eBay برای حدود 450 دلار انجام دهم. من دستی هستم و دیسک های سخت را در تعمیر آی مک imac قدیمی تر جایگزین کردم، بنابراین مطمئن هستم می توانم خودم را انجام دهم.

با این حال، هنگام جستجو برای مشخصات تعمیر آی مک imac من، من را به یک صفحه پشتیبانی برد و به من گفت که من هنوز تحت ضمانت بودم (تا تاریخ 26 ژوئن). من اپل مراقبت ندارم ... این فقط یک سال گارانتی است که با همه خرید های جدید از طریق اپل می آید (این واحد را به عنوان یک مجله خریداری کردم).

سوالات من ... آیا ضمانت من حداقل بخشی از یک تعمیر صفحه نمایش ترک خورده را پوشش می دهد؟ یا، من هنوز گزینه ای برای خرید اپل مراقبت برای واحد من دارم. آیا اپل مراقبت تعمیر مانند این را پوشش می دهد؟

هر گونه تفکر و یا توصیه در مورد این قدردانی خواهد شد!

ارسال شده در 2014 مه 11 6:44

پاسخ من این سوال را نیز دارم (183)

همه پاسخ ها منوی کشویی

صفحه 1 از 1

محتوای صفحه بارگذاری شده است

پروفایل کاربر برای کاربر: Csound1 Csound1

Csound1

سطح کاربر: سطح 9

(59،825 امتیاز)

دسکتاپ فوق العاده سطح از 10: 1

مه 11، 2015 6:50 AM در پاسخ به Matt13

گارانتی صفحه نمایش های شکسته را پوشش نمی دهد متاسفانه.

پاسخ پاسخگویی پاسخدهی - گزینه های بیشتر

مشخصات کاربر برای کاربر: Ruben MZ Ruben MZ

Ruben MZ

سطح کاربر: سطح 1

(14 امتیاز)

مه 11، 2015 6:54 AM در پاسخ به Matt13

مات، شیشه ای یا ال سی دی یا هر دو؟ اگر شما می توانید، شاید شما می توانید چند پیکسل (مطمئن شوید که آنها نزدیک هستند) ارسال من ممکن است قادر به شما برخی از دستورالعمل.

پاسخ پاسخگویی پاسخدهی - گزینه های بیشتر

پروفایل کاربر برای کاربر: Matt13 Matt13

Matt13

سطح کاربر: سطح 2

(422 امتیاز)

سیستم عامل Mac OS XSpeciality از 10: 1

مه 11، 2015 7:40 AM در پاسخ به Matt13

در اینجا یک عکس از آسیب ... بر اساس درخواست 'Ruben MZ' (به دلایلی من پاسخ ها را نمی بینم ... اما آنها از طریق ایمیل من می آیند). یک تراشه را در گوشه سمت چپ بالای صفحه متوجه خواهید شد. سپس، اگر شما نگاه دقیق، شما خواهید دید که ترک است که شکل گرفته است به سمت وسط صفحه نمایش، فقط به سمت راست از آیفون اپل از رسید فروشگاه اپل.

از آنچه من درک می کنم فقط شیشه ای را نمی توان جایگزین کرد، بر خلاف مدل های قبلی تعمیر آی مک imac. ال سی دی و شیشه در حال حاضر یک قطعه در این واحد ها و کل پانل ال سی دی باید جایگزین شود. من فقط می خواهم در مورد هزینه های واقعی اپل را تعمیر پنل LCD برای من در یک محل خرده فروشی، با یا بدون AppleCare.


جهت انواع تعمیرات تخصصی آي مک imac اپل و استعلام هزینه تعمیر قطعات ای مک با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید : -------