تعمیر آی مک | تعمیرات imac | تعمیر ال این وان اپل

  • نویسنده : ادمین تعمیرات ای مک imac
  • یک شنبه 1 اردیبهشت 1398
  • 0 کامنت

تعمیر آی مک imac

تعمیر آی مک

تعمیرات آی مک imac یکی از تخصصی ترین خدمات مجموعه گروه تعمر لویال می باشد

این مجموعه تعمیرات imac اپل را میتواند با متدهای جدید اپل تعمیر کند و تمامی قطعات ای مک در گروه تعمیر موجو می باشد

تعیین اینکه چه مدل تعمیر آی مک imac شما می تواند یک چالش باشد. اعداد مشابه مدل می تواند انواع تنظیمات پردازنده را داشته باشد. حتی اگر فکر می کنید که دقیقا چه آی مک شما را می دانید، یک سفر سریع از طریق سیستم شناسایی تعمیر آی مک imac به شما کمک می کند دقیقا کدام مدل را داشته باشید.

أنواع مدل ای مک

تعمیر آی مک imac یک رایانه رومیزی است که توسط شرکت اپل ساخته شده است. اولین تجسمات تعمیر آی مک imac ها نمایشگرهای CRT بزرگ و بزرگ بود. تعمیر آی مک imacs برای داشتن کل کامپیوتر یکپارچه شده است. از زمان انتشار G5 در اوت 2004، تعمیر آی مک imacs با پردازنده های جدیدتر و سایر گسترش ها چندین بار به روز شده است.

Apple Mac Repair - تعمیرات SaskMac Computer.SaskMac تمام مدل های سیب MacBook Pro، MacBook Air، تعمیر آی مک imac، MacMini و غیره را تعمیر می کند که با کمترین میزان فلاپی، ما همچنین تمام لپ تاپ ها و دسک تاپ را تعمیر می کنیم.

ما در زمان مناسب، روز، شب و آخر هفته در دسترس شما هستیم.

SaskMac ارائه خدمات تعمیرات رایانه ای اپل را ارائه می دهد. خدمات ما در سایت تنها پوشش ساسکاتون را پوشش می دهد. ما 7 روز در دسترس هستیم تا خدمات کامپيوتر کامپيوتري کامل ارائه دهيم و نيازهاي شما را برآورده سازيم.

مسطح کمترین هزینه (بدون ساعت)

رایگان تحویل یا تحویل

NO FIX NO FEES

هیچ تماس و یا هزینه رزرو

هیچ هزینه اضافی "خدمات روزانه"

بدون هزینه پنهان

بدون بازی

متخصصین خبره

انعطاف پذیری زمانی که برای هر زمان که شما آن را می خواهید، در روزهای تعطیل و یا در آخر هفته و یا روز هفته؛

یک زمان تعیین شده فقط برای شما. بدون رزرو دوطرفه، قرار ملاقات شما در هر زمان قفل شده است

کمک به همه مدل های MAC. ما متخصصین محیط مک هستیم. درخواست برای قرار ملاقات

تضمین 30 روزه در تمام کارهایی که انجام می دهیم! این درست است که شما آرامش ذهن را دریافت می کنید، ما آن را اولین بار هر بار و یا رایگان آن را تعمیر.

(برای ویروس یا نرم افزار جاسوسی قابل اجرا نیست)

Mesa تعمیر آی مک imac Repair Service

HomeServicesMesa تعمیر آی مک imac Repair Service

تعمیرات Mesa تعمیر آی مک imac

Mesa Apple تعمیر آی مک imac Repair Service - رفع سریع تعمیر کامپیوتر

Mesa تعمیر آی مک imac Repair Service - رفع سریع تعمیر کامپیوتر


تعمیر imac و گارانتی


تعمیرات محلی اپل کامپیوتر در Mesa از تعمیر سریع کامپیوتر RepairAll ما تعمیر اپل تعمیر آی مک imac با ما بدون تشخیص مجوز بدون آزادی شروع می شود. هنگامی که در مورد دریافت تعمیر آی مک imac اپل در Mesa تعمیر می شود، ما معتقدیم که انتخاب ساده ای را انجام داده ایم. تمامی خدمات تعمیر و نگهداری Mesa Apple تعمیر آی مک imac در یک نیمکت باز حرفه ای انجام می شود که در آن مشتری شما می تواند تمام تعمیرات کامپیوتر را شاهد باشد. فروشگاه ما در کنار Safeway در SWC Alma School Rd و Guadalupe Rd در سوئیت B2 واقع شده است.

ما می دانیم مغازه های زیادی با نام "اپل" یا "مک" وجود دارد و مطمئنا باهوش است. اما، این بدان معنا نیست که آنها بهتر تعمیرات اپل تعمیر آی مک imac را بهتر از ما انجام می دهند. در واقع، ما بالاتر از همه آنها را رتبه بندی کرده ایم و ما سال ها تجربه بیشتری هم داریم! امروز برای بهترین کارهای تعمیرات تعمیر آی مک imac به ما مراجعه کنید.

زمان و پول خود را پس انداز کن! به جای آنکه فردی به خانه شما بیاید، ما به شما آزادی می دهیم تا زمانی که دیگر کاری انجام دهید، تعمیرات انجام می شود. شما به سادگی آن را رها کنید و به کار می رویم. برخی از نکات برجسته ما خدمات تعمیر لپ تاپ Mesa عبارتند از:

بدون تشخیص مجوز

همه خدمات باید تأیید شود

بدون اصلاح، بدون پرداخت هزینه

حذف ویروس

 تعویض صفحه ای مک

تعمیر هارد دیسک

HDD به تبدیل SSD

تعمیر صفحه کلید

ارتقاء حافظه

خدمات ما

سامسونگ تلفن تعمیر Mesa، AZ

باطری جایگزین اشیا Mesa، AZ

اپل جایگزین صفحه نمایش Mesa، AZ

صفحه آیفون جایگزین Mesa، AZ

آیفون باتری جایگزین Mesa، AZ

اپل تعمیر Mesa، AZ

آی فون تعمیر Mesa، AZ

خدمات تعمیرات تلفن همراه چاندلر

خدمات تعمیرات کامپیوتر موبایل Tempe

خدمات تعمیر و نگهداری موبایل موبایل Mesa

Mesa Apple MacBook Repair

Phoenix Custom PC Builder

Scottsdale Custom PC Builder

Mesa تعمیر آی مک imac Repair Service

Mesa MacBook Repair Service

Gilbert Custom PC Builder

خدمات تعمیر کامپیوتر در Tempe Onsite

تعمیر لپ تاپ لپ تاپ Tempe

Chandler Custom PC Builder

Tempe Custom PC Builder

خدمات تعمیر و نگهداری کامپیوتر در Mesa Onsite

تعمیر لپ تاپ لپ تاپ Mesa

ویروس حذف ویروس Mesa

بازیافت اطلاعات Mesa

تعمیر کامپیوتر دسک تاپ Mesa

تعمیرات لپ تاپ Mesa

Mesa Custom PC Builder

تعویض صفحه لپ تاپ Mesa

ارتقاء سخت افزار Mesa

تشخیص کامپیوتری رایگان

 سوالات متداول تعمیرات ای مک

گام - 01

تشخیص رایگان

با آزادی ما، بدون تشخیص تعهد، ما به سرعت و به درستی مسئله (ها) را با رایانه، لپ تاپ یا دسکتاپ، ویندوز یا مک خود شناسایی خواهیم کرد.

قدم - 02

قیمت تضمین شده

ما از شگفتی ها نفرت داریم، بنابراین ما آنها را از بین می بریم. از تشخیص رایگان ما، ما به شما یک قیمت تضمین شده برای تعمیر کامپیوتر شما می دهد. شما به سادگی به ما بگو یا نه. این آسان نیست!

قدم - 03

تعمیر سریع کامپیوتر

اکثر تعمیرات کامپیوتر در همان روز انجام می شود! ما یک فروشگاه خرده فروشی کامپیوتر در Mesa کار می کنیم. ما از شما می خواهیم که در هر زمان برای خدمات تعمیر کامپیوتر رایانه متوقف شود.

43 دقیقه

میانگین زمان تعمیر

اگر شما به دنبال بهترین رایانه محلی رایانه رایانه برای رایانه لپ تاپ، رایانه یا رایانه اپل Mac هستید، نمیتوانید ما را از بین ببرید!

تعمیر آی مک IMAC تعمیر

هنر دسکتاپ این یک چیز است، درست است؟

تعمیر آی مک imac همان کار هنری است که یک دستگاه کاربردی است. میز شما احتمالا بسیار خالی خواهد بود بدون تعمیر آی مک imac خود. Crested Butte Mac Repair اینجا است تا مطمئن شوید که میز شما چندان نازک و بدون نیمه بهتر نیست.

سخت افزار یا راه حل های نرم افزاری ناقص

ما در اینجا برای قضاوت درباره اینکه چرا و یا چرا مک خود را تصادف کردید نیست. درست است، تعمیر آن به احتمال زیاد ارزان تر از آنچه شما فکر می کنید. اگر سخت افزار شما خوب است اما OSX به شما مشکل می دهد، ما به شما نحوه استفاده از آن و / یا تشخیص را برای تعیین آنچه اشتباه انجام می شود نشان می دهیم.

بهينه سازي

و تعمیر دیسک

هنگامی که Mac شما جدید بود، احتمالا سریعتر از امروز به نظر می رسید. اگر آن را به آرامی در حال اجرا است، و یا سقوط بیشتر از آنچه که می خواهم (یا همیشه!)، ما می توانیم آن را حل کند.

مک خود را ارتقا دهید

آماده سرمایه گذاری بزرگ نیست؟ درایو قدیمی خود را برای یک هارد دیسک ارتقا یافته و یا بیشتر RAM بیاورید. تماس بگیرید برای قیمت گذاری!

با افتخار تنها متخصصین خبره مکینتاش را استخدام می کند

من کاملا با سرویس موافق بودم. من تقریبا انتظار داشتم که هزینه آن را اصلا ارزش نداشته باشد، اما کار درستی را برای ثابت کردن مکبوک من برای یک قیمت بسیار مناسب انجام دادند و آنها فقط دو روز فرصت چرخش ارائه دادند. در حقیقت، آنها در واقع من را برای کمتر از تخمین اصلی می پردازند.


تعمیرات imac و خدمات اپل


تعمیرات imac اپل

مرکز خدمات تعمیر آی مک imac HYDERABAD

ما Aditya Techno Solutions در Kukatpally ارائه خدمات مانند مسائل مربوط به گرافیک تعمیر آی مک imac، مسائل مربوط به قدرت تعمیر آی مک imac قدرت، مسائل صفحه نمایش، شیشه شکسته، راه حل منطق هیئت مدیره و بسیاری دیگر در مرکز خدمات تعمیر آی مک imac حیدرآباد، Telangana.

هر روز، مصرف کنندگان و سازمان های به طور یکسان بر روی تعمیر آی مک imac خود در جهت استفاده از ابزارهای خلاقیت و بهره وری قدرتمند، کسب و کار خود و بهبود کیفیت تجربه دیجیتال خود تکیه می کنند. شما می توانید یک تعمیر آی مک imac را برای استفاده شخصی یا حرفه ای خود داشته باشید - سخت افزار و نرم افزار اپل برای اطمینان از اینکه کاربر یک تجربه کاربری را دریافت می کند، مانند هیچ دستگاه رایانه شخصی نمی تواند به شما ارائه دهد.

خدمات ما

تعمیر آی مک imac Graphics Issue Solution

حل مسئله گرافیک تعمیر آی مک imac

تعمیر آی مک imac Power Issue Solution

تعمیر آی مک imac Power Issue Solution

راه حل هیئت مدیره منطق تعمیر آی مک imac

تعمیر آی مک imac Logic Board Solution

راه حل های صفحه نمایش تعمیر آی مک imac

راه حل صفحه نمايش تعمیر آی مک imac

تعمیر آی مک imac Glass Broken

تعمیر آی مک imac Glass Broken

دستگاه های پشتیبانی شده

تعمیر آی مک imac

شبکیه تعمیر آی مک اپل IMAC (4K، 5K)

مک مینی

مک پرو

اپل برنامه جایگزینی برای تعمیر آی مک imac های 27 اینچی با مشکلات گرافیکی را راه اندازی کرد

 اخبار all in one imac apple

تعمیر آی مک imac1

اگر تعمیر آی مک imac را از اواخر سال 2011 تا اواسط سال 2012 خریداری کرده اید و گرافیک خود را به خوبی عمل کرده اید، شما تنها نیستید و اپل فقط می تواند تعمیر آی مک imac خود را به صورت رایگان تعمیر کند.

اپل یک برنامه جایگزینی کارت گرافیک برای برخی از تعمیر آی مک imacs mid-2011 با مسائل گرافیکی شناخته شده را راه اندازی کرده است. طبق گفته اپل، کارت گرافیک AMD Radeon HD 6970M که در تعمیر آی مک imac های 27 اینچی با استفاده از پردازنده های چهار هسته ای اینتل Core i5 3.1Ghz یا پردازنده های چهار هسته ای اینتل Core i7 3.4GHz شناخته شده است، شکست خورده است.

وقتی که AMD Radeon HD 6970M شکست خورده است، اپل می گوید: «رایانه ها با خطوط عمودی، سفید یا آبی با خطوط عمودی ظاهر می شوند یا سیاه می شوند.

اگر شما یک مکینتاش با چنین مشکلی داشته باشید و از ماه مه 2011 تا اکتبر 2012 به شما فروخته شد، می توانید یک قرار ملاقات با یک نابغه در فروشگاه اپل محلی خود تنظیم کنید، به یک ارائه دهنده خدمات مجاز Apple بروید یا با پشتیبانی فنی اپل تماس بگیرید. و اگر قبلا Apple را پرداخت کرده اید تا یک تعمیر آی مک imac را با نشانه هایی مانند موارد فوق ذکر کنید؟ شما احتمالا به خاطر بازپرداخت و باید با اپل به طور مستقیم تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر آی مک imac اپل (27 اینچ): برنامه جایگزینی کارت گرافیک AMD Radeon 6970M، پیوند زیر را ببینید.


جهت انواع تعمیرات تخصصی آي مک imac اپل و استعلام هزینه تعمیر ای مک با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید : 09357163016