حل مشکل نو سرویس no service آیفون 7 اپل | مشکل آنتن ایفون

  • نویسنده : مشکل نو سرویس ایفون
  • پنج شنبه 29 فروردین 1398
  • 0 کامنت

حل مشکل نو سرویس no service آیفون 7 اپل


حل مشکل نو سرویس no service


جهت اطلاعات بیشتر در مورد طرح تعویض ایفون ۷ نو سرویس با یک ایفون نو با شماره 09357163016 تماس حاصل فرمایید

اپل مشخص کرده است که درصد کمی از دستگاههای آیفون 7 ممکن است به علت یک جزء که در صفحه اصلی منطبق شکست خورده است، «نوار» وضعیت (حتی اگر پوشش سلولی در دسترس است) «نو سرویس و یا مشکل انتن دهی بدون انتن ایفون ۷» را نشان دهد.

این واحدهای آسیب دیده بین سپتامبر 2016 و فوریه 2018 تولید شده و در چین، هنگ کنگ، ژاپن، ماکائو و ایالات متحده آمریکا فروخته می شود.

اگر دستگاه شما نشانه ای از انتن نو سرویس را که در بالا توضیح داده شده است نمایش دهد، اپل دستگاه شما را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد. آیفون شما قبل از هر سرویس مورد بررسی قرار می گیرد تا تأیید کند که واجد شرایط برای این برنامه است. این برنامه فقط برای آیفون 7 اعمال می شود.

اپل با ایمیل از طریق ایمیل تماس میگیرد که ممکن است برای تعمیر مجدد مربوط به این موضوع پرداخت شود تا ترتیب بازپرداخت شود. اگر اعتقاد دارید که برای تعمیر این مسئله پرداخت کرده اید و تا اواخر مارس 2018 اپل از اپل دریافت نکرده اید، لطفا با اپل تماس بگیرید.

در زیر سه شماره مدل که برای این برنامه واجد شرایط هستند. شما می توانید شماره مدل در پشت آیفون 7 خود را پیدا کنید.

شماره مدل کشور / منطقه

A1660، A1780 چین

A1660 هنگ کنگ

ماکائو

ایالات متحده آمریکا (شامل جزایر ویرجین ایالات متحده و پورتوریکو)

A1779 JapanBack از آیفون 7

فرآیند خدمات

آی فون 7 خود را تعمیر کنید یکی از گزینه های سرویس زیر را انتخاب کنید. در همه موارد، آی فون خود را برای سرویس به مرکز تعمیرات اپل ارسال خواهد کرد.

اپل ارائه دهنده خدمات مجاز - اینجا را پیدا کنید.

فروشگاه خرده فروشی اپل - قرار ملاقات در اینجا.

پشتیبانی فنی اپل - تماس با ما.

توجه: شرکای حامل بی سیم در این برنامه شرکت نمی کنند.

قبل از خدمات، پشتیبان گیری iPhone خود را به iTunes یا iCloud. در مورد آماده سازی آی فون خود برای سرویس بیشتر بدانید.

اگر آیفون 7 شما هر گونه آسیبی را که توانایی انجام تعمیرات را مختل می کند، مانند یک صفحه کراک شده، برطرف کند، این مسئله باید قبل از سرویس حل شود. در بعضی موارد، ممکن است هزینه ای با تعمیر اضافی مرتبط باشد.

اطلاعات اضافی

اپل ممکن است تعمیر یا محدود کردن تعمیرات به کشور اصلی یا منطقه خرید باشد.

این برنامه اپل پوشش گارانتی استاندارد آیفون 7 را گسترش نمی دهد.

این برنامه برای دستگاه های آیفون 7 تحت تاثیر 3 سال پس از اولین فروش خرده فروشی واحد قرار دارد.

کار یکپارچه در تمام دستگاه های اپل خود را

با تداوم، شما می توانید چیزهایی مانند گرفتن یک عکس بر روی آی فون خود را، و سپس آن را بر روی مک خود را بلافاصله مشاهده کنید.

تمام راه های استفاده از Continuity را یاد بگیرید

تجارت با Apple GiveBack

دستگاه واجد شرایط را به سمت اعتبار به سمت یک دستگاه جدید تبدیل کنید یا آن را به صورت رایگان بازیافت کنید. این برای شما و سیاره خوب است.

ببینید که چگونه کار می کند

یک سؤال دارید؟

از همه بپرس انجمن پشتیبانی اپل ما می تواند به شما در پیدا کردن پاسخ کمک کند.

از جامعه بپرسید

نگاه کن و یاد بگیر

سپس بازی کنید کشف راه های جدید برای لذت بردن از دستگاه های خود را با ما چگونه و به کمک فیلم ها.

فیلمهای ما را در YouTube بررسی کنید

راهنمایی های سریع دریافت کنید

و کمک شما نیاز دارید - همه در یک مکان. ما هر روز برای پاسخ به سوالات شما اینجا هستیم

با ما تماس بگیریدAppleSupport

یاد بگیرید، ایجاد کنید و الهام بخش باشید

اولین خط کد خود را بنویسید، یک عکس هنری را ضبط کنید، یا موسیقی خودتان را بسازید. جلسات دست اندرکاران هر روز در هر فروشگاه اپل اتفاق می افتد.

امروز در جلسات اپل در نزدیکی شما پیدا کنید

میخواهید با کسی حرف بزنید؟

از طریق تلفن، چت و یا ایمیل، کمک، تنظیم یک تعمیر، یا رزرو رزرو ژنوس نوار.

با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

اطلاعات مربوط به پوشش خود را بیابید

محصولات AppleCare به شما می دهد پوشش تعمیر و پشتیبانی فنی اضافی. اگر شما قبلا یک محصول AppleCare خریداری کرده اید، می توانید آن را آنلاین مدیریت کنید.

پوشش محصول خود را بررسی کنید

بیایید ثابت کنیم

اگر دستگاه اپل شما نیاز به تعمیرات داشته باشد، می توانید به فروشگاه اپل بروید، از یک ارائه دهنده خدمات مجاز بازدید کنید یا در دستگاه خود ایمیل کنید. هر آنچه که انتخاب میکنید، ما اطمینان حاصل میکنیم که دستگاه شما به همان شیوه عمل میکند.

یک گزینه تعمیر را انتخاب کنید

مراقب قطعات تقلبی باشید

برخی از آداپتورهای برق و باطری های شخص ثالث و شخص ثالث ممکن است به درستی طراحی نکنند و به مسائل ایمنی منجر شوند. برای اطمینان از دریافت یک باتری واقعی اپل در هنگام جایگزینی باتری، توصیه می کنیم از Apple Store یا Apple Authorized Service Provider بازدید کنید. اگر شما نیاز به یک آداپتور جایگزینی برای شارژ کردن دستگاه اپل خود دارید، توصیه می کنیم یک آداپتور برق Apple داشته باشید.

همچنین صفحه نمایش جایگزین غیر واقعی ممکن است کیفیت بصری را به خطر بیندازد و ممکن است به درستی کار نکند. تعمیرات روی صفحه نمایش توسط اپل توسط کارشناسان معتبر انجام می شود که از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند.

چگونه به تعمیر آی فون 7 بدون شماره سرویس، با موفقیت در شبکه فعال نمی شود، مسائل دیگر

توسط Harvey در تاریخ 3 آوریل 2019

شماره صفحه عیب یابی شماره iPhone7 امروزه با برخی از مشکلات شبکه و ارتباطی مانند مسائل اساسی بدون سرویس مطابقت دارد. این مشکل می تواند توسط تعدادی از عوامل ایجاد شود، بنابراین آیفون نشان می دهد که ممکن است دلیلی کاملا متفاوت از یک آیفون مشابه در جایی دیگر داشته باشد. بخش عیب یابی امروز تمام راه حل های ممکن را که کاربر نهایی می تواند امتحان کند را پوشش می دهد. اگر این مشکل را در آی فون خود داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید.

قبل از ادامه، به ما یادآوری می کنیم که با استفاده از لینک موجود در پایین این صفحه می توانید با ما تماس بگیرید. هنگام توصیف مسئله خود، لطفا به همان اندازه که ممکن است، به طوری که بتوانیم به راحتی یک راه حل مناسب را دقیق مشخص کنیم. اگر می توانید، لطفا پیغام خطا دقیق را که می خواهید ارسال کنید تا ما ایده ای را برای شروع ارائه دهیم. اگر قبل از ارسال ایمیل به برخی از مراحل عیب یابی سعی کرده اید حتما آنها را ذکر کنید تا ما بتوانیم آنها را در پاسخ های ما جست و جو کنیم.

مشکل 1: چگونه به تعمیر آی فون 7 بدون سرویس انتن دهی سیم کارت نو سرویس

تعمیرات نو سرویس no srvice ایفون

بعد از به روزرسانی آیفون 7 به iOS 11.2، هیچ سرویسی از سرویس وجود ندارد. من امیدوار بودم به روز رسانی 11.2.1 و 2.2 امیدوارم حل این مسئله را امتحان کنم اما به امید کمک های آینده از طریق جیلبریک کردن دستگاهم، به 11.2 رسیدم. من قبلا با اپل تماس گرفتم و از طریق هر سرویس احتمالی برای بازگرداندن سرویس با آنها و ارائه دهنده GSM من (T-Mobile USA Prepaid) بودم. سیم کارت من به رسمیت شناخته شده است و می توانم با WIFI CALLING تماس برقرار کنم، اما هیچ صوتی یا داده های تلفن همراه نیست. سیم کارت من نیز در دستگاه های دیگر کار می کند و دیگر سیم کارت های کار نمی کنند در من کار می کنند. اپل ادعا می کند که یک نقص سخت افزاری است، حتی اگر تشخیصی در هنگام چک کردن آن هیچ خطایی سخت افزاری نداشته باشد. من اکنون در معرض گارانتی قرار می گیرم و گوشی 128 گیگابایتی من بیشتر یا کمتر بی ارزش است. هر گونه ایده و یا پیشنهادات در مورد اصلاح احتمالی خواهد بود بسیار قدردانی. - گرگ بکر

راه حل: سلام گرگ. هنگامی که به شماره سرویس در مورد آیفون می آید، معمولا اصلاحی جهانی وجود ندارد. برخی ممکن است توسط یک اشکال منحصر به فرد در دستگاه های تحت تاثیر قرار گیرد در حالی که دیگران ممکن است مرتبط با شبکه باشد. همچنین دستگاه های دیگر با سخت افزار بد وجود دارد که باعث می شود آنها قادر به ثبت نام در هر شبکه باشند. برای رفع مشکل شما و کمک به دیگران که ممکن است در یک وضعیت مشابه باشند، ما تمام مراحل زیر را در زیر پوشش خواهیم داد.

تأیید کنید که مکان شما دارای پوشش شبکه مناسب است

قاعده کلی در مورد تعیین پوشش شبکه خوب با بررسی قدرت شبکه یا میله های سیگنال می باشد. اگر آی فون خود را نشان می دهد میله های سیگنال در یک مکان نشان نمی دهد، اما کار یکی در دیگری، شما احتمالا در یک منطقه ضعیف پوشیده شده است. سعی کنید خارج از منزل خارج شوید و ببینید اگر پوشش شبکه را بهبود بخشد. اگر یک آیفون سازگار با همان مشابه با استفاده از همان شبکه داشته باشید، سعی کنید قدرت سیگنال را بررسی کنید و ببینید آیا اختلاف وجود دارد. اگر آیفون دوم دارای پوشش سیگنال خوب است در حالی که اولین کسی آن را ندارد، احتمالا مشکل این گوشی است. برای رفع آن با بقیه موارد عیب یابی به ادامه بروید.

راه اندازی مجدد آی فون خود را

راه اندازی مجدد راه خوبی برای راه اندازی هر عیب یابی است و مشکل شما استثنا نیست. راه اندازی مجدد حافظه آی فون خود را پاک می کند و اگر یک اشکال باعث تنظیمات شبکه می شود مشکل ساز می شود، انجام این مرحله می تواند آن را حل کند. راه اندازی مجدد آسان است فقط این مراحل را دنبال کنید:

دکمه Top (یا Side) را فشار دهید و نگه دارید تا نشانگر ظاهر شود.

لغزنده را بکشید تا دستگاه شما کاملا خاموش شود. * پس از خاموش شدن دستگاه، کلید بالا (یا سمت) را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل را مشاهده کنید.

همچنین شما می توانید به تنظیمات> عمومی> خاموش بروید.

نصب به روز رسانی iOS (در صورت موجود بودن)


عیب یابی no service و آنتن دهی آیفون 7


یکی از مراحل نگهداری اغلب نادیده گرفته شده برای اطمینان از اینکه آیفون به درستی کار می کند، نصب به روز رسانی های iOS است. برای بسیاری از کاربران متوسط، به روز رسانی وسایل نقلیه برای تغییرات لوازم آرایشی جدید است. در واقع، این تنها یکی از نتایج نصب آپدیت ها است. گاهی اوقات دیگر به روز رسانی مهم این است که تکه ها یا راه حل هایی را برای آسیب پذیری ها یا اشکالات کشف شده ارائه دهیم. به طور معمول، دستگاه های آیفون تنظیم شده اند به طور خودکار دانلود به روز رسانی و اطلاع شما می توانید آنها را در حال حاضر می تواند نصب شود. برای دیدن اینکه آیا یک بروزرسانی در حال انتظار وجود دارد هنوز نصب نشده است، می توانید به تنظیمات> عمومی> درباره بروید.

سیم کارت را دوباره جایگزین کنید

گاهی اوقات، از بین بردن سیم کارت و اضافه کردن آن به عقب می تواند مشکلات مربوط به شبکه را حل کند. اطمینان حاصل کنید که ابتدا آی فون خود را خاموش کنید قبل از اینکه سیم کارت را حذف کنید. سپس، در حالی که هنوز بسته است، سیم کارت را مجددا وارد کنید و گوشی را روشن کنید.

تنظیمات شبکه آی فون را بازنشانی کنید

در صورتی که این مسئله در این زمان حل نشده باقی بماند، کاری که باید انجام دهید تنظیم مجدد تنظیمات شبکه است. این مرحله عیب یابی می تواند انواع مشکلات را حل کند. اساسا، بازنشانی تنظیمات شبکه آی فون خود، شبکه های ذخیره شده Wi-Fi ذخیره شده و رمزهای عبور، تنظیمات تلفن همراه و اطلاعات VPN و APN را پاک می کند. برای انجام این مرحله، مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه تنظیمات را باز کنید

روی عمومی ضربه بزنید

روی تنظیم مجدد ضربه بزنید

روی تنظیمات شبکه تنظیم مجدد ضربه بزنید.

رمز عبور خود را پس از درخواست وارد کنید

روی تنظیم مجدد تنظیمات شبکه ضربه بزنید تا تأیید شود

برای آلودگی آب بررسی کنید

اگر چه آیفون 7 دارای گواهینامه IP67 است، که به این معنی است که می تواند به طور ناگهانی از آب بروز کند، این حفاظت مطلق نیست. فناوری نانو که گوشی را تمیز می کند می تواند از بین برود یا به خطر بیافتد، به ویژه اگر گوشی از بین رفته یا از نظر جسمی آسیب دیده باشد. آب و یا رطوبت ممکن است در داخل بدون دانستن شما مشکلی ایجاد کند. اگر آی فون خود را قبل از آنکه شروع به کار کرد و بدون نشان دادن سرویس، خسارت آب، باید سرزنش شود. متاسفانه اپل آیفون های آسیب دیده را پوشش نمی دهد، حتی اگر هنوز تحت ضمانت باشد، احتمالا برای تعمیر هزینه می کنید.

با حامل خود تماس بگیرید

اگر تمام مراحل عیبیابی فوق به کار نرفته باشد، حامل اطلاعات خود را در مورد این مسئله بپرسید تا بتوانند به حساب شما نگاه کنند تا ببینند آیا چیزی کم است یا خیر. یک شانس وجود دارد که مشکل مربوط به حساب است و هیچ ارتباطی با گوشی شما ندارد. گاهی اوقات، حامل ممکن است به علت ویژگی های شبکه پیش بینی مسائل بدون خدمات را پیش بینی کنند، بنابراین آنها ممکن است بتوانند با وارد کردن برخی کد ها به شما کمک کنند.

بررسی کنید آیفون 7 شما یک لیمو است

اپل اخیرا پذیرفته است که برخی از دستگاه های آیفون 7 که بین سپتامبر 2016 و فوریه 2018 حمل می شوند ممکن است با توجه به یک جزء نامطلوب، بدون سرویس مواجه شوند. برای دیدن اینکه آیا دستگاه شما یکی از آنهاست، به این لینک مراجعه کنید و دستورالعملهای اپل را دنبال کنید.

گوشی ایفون ۷ را تعمیر کنید


تعمیر مشکل نو سرویس ایفون ۷


اگر آیفون 7 شما در میان افرادی با نقص تولید قرار نگیرد، احتمالا ممکن است یک سوء عملکرد سخت افزار ناشناخته داشته باشد. برای رفع آن، شما باید اجازه دهید اپل دستگاه را فیزیکی بررسی کند تا بتواند آن را تعمیر یا جایگزین کند.

مشکل 2: آیفون 7 با موفقیت در شبکه نو سرویس و سرچینگ فعال نمی شود

سلام! من اتفاق افتاده است که برخی از مشکلات با آیفون من 7. بنابراین من آن را از کسی خرید چند هفته پیش، من دیدم این شخص از تلفن استفاده کنید، بنابراین مطمئن هستم که آن را کاملا کار می کند. او گفت که قفل شده است (برای استفاده در کشور خارجی). من دیدم او سیم کارت را حذف کرده و تلفن را نیز بازیابی کرد، پس وقتی آن را برای من گذاشت، آن صفحه فعال بود. من سیم کارت خود را به درستی به دلیل مسائل شخصی قرار ندهید، اما مشکل اینجاست. وقتی سعی کردم آن را با سیم کارتم فعال کنم، می گویند که با حامل سازگار نیست، به این معنی است که قفل شده است. من سعی کردم چیزهایی مانند تغییر سیم کارت، حامل، و غیره پیدا کردم که آن را به T-mobile قفل شده بود. من ایمی را برای بررسی تشخیص فرستادم و نتایج آن این بود که در ماه ژوئن 2016 قفل شده بود، اما سیم من هنوز کار نمی کند. آنها گفتند ممکن است مشکل با تلفن واقعی باشد، آیا این پیش از این اتفاق افتاده است؟ متشکرم. - آندره

راه حل: سلام آندریا. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با حامل خود تماس بگیرید و از مدل گوشی فعلی خود با سیستم خود بخواهید. اگر شما یک دستگاه GSM دارید و شبکه فعلی شما از تکنولوژی GSM استفاده می کند، سخت افزار گوشی شما به احتمال زیاد سازگار است. با این وجود هنوز عوامل دیگری وجود دارد که مانع فعال شدن آن می شود. فقط حامل شما می تواند به شما الزامات دقیق ارائه دهد، بنابراین با مهربانی با آنها صحبت کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مهمی که ممکن است از شما مانند مدل تلفن، شماره سریال، شماره iMEI و غیره داشته باشید، داشته باشید.

مشکل 3: آیفون 7 در حالی که از سیم کارت دیگری استفاده می کند، جستجو می کند یا خیر

سلام، من آیفون 7 (باز شد) 2 سال پیش خریدم که اولین بار آن را بیرون آورد. آیا با استفاده از هر وسیله نقلیه آن را در خارج از کشور استفاده کرده اید و هرگز مسائلی نداشته اید. من به ایالت ها برگشتم و شماره جدیدی از US Cellular دریافت کردم. وقتی اولین بار سیم کارت خود را وصل کردم، سرویس آن را نشان داد، می توانستم تماس و همه چیز را انجام دهم. بعدها من شروع به از دست دادن سرویس کردم و گاهی اوقات شروع به گفتن یا جستجو یا سرویس خبری می کنم. سعی کردم هفتم را حذف کنم

اپل مقاله - بدون خدمات: اپل آی فون 7

اگر "نو سرویس بدون انتن دهی ایفون ۷" در نوار وضعیت آیفون 7 شما نمایش داده شود، این اطلاعات را مشاهده کنید.

احتیاط اپل مشخص کرده است برخی از مدل های آیفون 7 ممکن است حتی در زمانی که پوشش سلولی در دسترس است، بدون سرویس در نوار وضعیت نشان داده شود. برای مشاهده شماره های تحت تاثیر مدل و پیدا کردن مراحل برای حل مسئله "بدون سرویس"، به صفحه پشتیبانی از برنامه تعمیر آی فون مراجعه کنید.

اپل یک برنامه تعمیر را برای حل این مسئله راه اندازی کرده است و با کاربران آسیب دیده ارتباط برقرار خواهد کرد.

ساخت یک عرشه اسلاید، زمین، یا ارائه؟ اینجا جاده های بزرگ است:

با توجه به شکست یک کارت منطقی، برخی از مدل های آیفون 7 بدون در نظر گرفتن در دسترس بودن پوشش سلولی، "هیچ سرویس" را در نوار وضعیت نشان می دهند.

اپل یک برنامه تعمیر برای نقص بدون سرویس را راه اندازی کرده و دستگاه های آسیب دیده را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

اپل به تازگی برنامه تعمیراتی جدیدی را برای رفع نقص در برخی از دستگاه های آیفون 7 راه اندازی کرده است که باعث می شود گوشی ها در نوار وضعیت «بدون سرویس» نمایش داده شوند، حتی زمانی که سرویس تلفن همراه در دسترس است.

با توجه به صفحه پشتیبانی اپل، این نقص ناشی از شکست در صفحه منطق است و تنها در تعداد کمی از دستگاهها وجود دارد. در حالی که مسائل مربوط به هیئت مدیره منطق معمولا بسیار جدی هستند، خبر خوب این است که رفع این مشکل رایگان است.

اولین گام برای تعیین اینکه آیا آیفون شما یکی از مدل های آسیب دیده آیفون 7 است. با توجه به صفحه پشتیبانی، دستگاه های تحت تاثیر از سپتامبر 2016 تا فوریه 2018 تولید و در چین، هنگ کنگ، ژاپن، ماکائو و ایالات متحده آمریکا فروخته می شود.

SEE: سیاست محاسبات دستگاه موبایل (Tech Pro Research)

اگر آیفون شما با این جدول زمانی سازگار باشد، بعدا می خواهید شماره مدل را مطابقت دهید. در چین، شماره مدل A1660 و A1780 تحت تاثیر قرار گرفتند. این صفحه گفت که هنگ کنگ، ماکائو و آمریکا شماره مدل A1660 خواهد بود و ژاپن مدل شماره A1779 را نیز دارد.

هنگامی که شما مشخص کرده اید که واجد شرایط هستید، بسیار مهم است که قبل از انجام پشتیبان گیری از داده های خود پشتیبان بگیرید. با استفاده از iTune یا iCloud، یک نسخه پشتیبان از داده های خود را در صورت نیاز به گوشی پاک کنید. اپل جزئیات مراحل این روند را در اینجا توضیح می دهد.

بعد، شما باید تعیین کنید که کدام سرویس مورد نظر شما چیست. کاربران می توانند تلفن خود را به یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل یا فروشگاه خرده فروشی اپل، یا با پشتیبانی فنی اپل تماس بگیرند. صرف نظر از انتخاب شما، تلفن باید به مرکز تعمیرات اپل ارسال شود تا ثابت شود.

قبل از اینکه به عنوان واجد شرایط تایید شود، باید بررسی شود. همچنین، آی فون خود را به حامل بی سیم خود را، به عنوان آنها ارائه خدمات نیست. علاوه بر این، اگر گوشی شما دارای صفحه نمایش خرد شده یا آسیب دیگر است که تعمیر بدون سرویس را دشوار می کند، باید قبل از آن تعمیر شود و هزینه های اضافی مربوط به آن باشد.

هر مشتری که ممکن است قبلا برای تعمیر این مسئله پرداخت کرده باشد باید از اپل به وسیله ایمیل برای تنظیم مجدد هزینه آن، از اپل بپرسد. اگر مارس 2018 ایمیل دریافت نکنید، با اپل تماس بگیرید.

اگر شما ایفون ۷ نو سرویس یا جستجو در iPhone یا iPad خود را مشاهده نمی کنید

اگر بدون انتن و سرچینگ searching و یا جستجو بر روی iPhone یا iPad (Wi-Fi + Cellular) را مشاهده نکنید یا نمی توانید به یک شبکه تلفن همراه یا تلفن همراه متصل شوید، این مراحل را دنبال کنید:

منطقه پوشش خود را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که شما در یک منطقه با پوشش شبکه تلفن همراه هستید. سپس این مراحل را دنبال کنید:

برای روشن کردن یا خاموش کردن داده های تلفن همراه، به تنظیمات بروید، سپس روی Cellular یا Mobile Data ضربه بزنید. اگر از اپل استفاده میکنید، ممکن است تنظیمات> داده تلفن همراه را مشاهده کنید.

اگر مسافرت بین المللی دارید، مطمئن شوید که دستگاه شما برای رومینگ داده تنظیم شده است. به تنظیمات> تلفن همراه> تنظیمات داده تلفن همراه> رومینگ داده بروید.

راه اندازی مجدد آی فون یا iPad خود را

راه اندازی مجدد دستگاه خود را اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، این مراحل را دنبال کنید.

برای به روز رسانی تنظیمات حامل بررسی کنید

برای دستیابی به صورت دستی تنظیمات تنظیمات حامل را بهروزرسانی کنید:

اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به یک شبکه Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه وصل شده است.

روی تنظیمات> عمومی> درباره تنظیمات ضربه بزنید. اگر یک بروزرسانی در دسترس باشد، گزینه ای برای به روز رسانی تنظیمات حامل خود خواهید داشت.

برای دیدن نسخه تنظیمات حامل در دستگاه خود، روی «تنظیمات> عمومی> درباره« شیرپوینت »ضربه بزنید و در کنار Carrier نگاه کنید.

اگر یک سیم کارت جدید را به آی فون یا iPad خود وارد کنید، باید تنظیمات حامل را برای حامل جدید خود دانلود کنید.

از سیم کارت خارج شوید

پس از از بین بردن سیم کارت، آن را دوباره وارد کنید. ممکن است لازم باشد با حامل خود تماس بگیرید:

اگر سیم کارت آسیب دیده باشد یا در سینی نو سیم کارت جای نگیرد، از سیم کارت خود برای حامل خود بخواهید.

اگر نو سیم کارت خود را از دستگاه دیگری منتقل کردید، اگر سیم کارت شما با iPhone یا iPad شما کار میکند، از حامل خود بخواهید.

درباره حذف سیم کارت اطلاعات بیشتر بدانید.

تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کنید.

به تنظیمات> عمومی> تنظیم مجدد> تنظیم مجدد شبکه بروید. این همچنین شبکهای Wi-Fi و گذرواژهها، تنظیمات تلفن همراه و تنظیمات VPN و APN را که قبلا استفاده کردهاید، تنظیم میکند.

به روز رسانی آی فون یا iPad خود را

به روز رسانی آی فون یا iPad خود را به آخرین نسخه از iOS.

با حامل خود تماس بگیرید

مسائل مربوط به حامل یا حساب شما ممکن است بر سرویس شما تأثیر بگذارد. با حامل خود تماس بگیرید:

تأیید کنید حساب کاربری شما فعال است و در وضعیت خوبی قرار دارد

اطمینان حاصل کنید که در منطقه شما هیچ وقفه ای وجود ندارد

بررسی کنید که دستگاه شما از دریافت خدمات تلفن همراه مسدود شده است و با برنامه داده درست تنظیم شده است.

تنها حامل بیسیم شما می تواند جزئیات مربوط به حساب شما را در اختیار شما قرار دهد و مدیریت کند. اگر برای کمک به پیدا کردن صفحه خدمات حامل بی سیم خود، از پرونده پشتیبانی حامل اپل یا موتور جستجوی آنلاین استفاده کنید.

کمک بیشتری دریافت کنید

اگر حامل خود را تأیید کند که هیچ مشکلی با حساب یا شبکه شما وجود ندارد، اما هنوز نمیتوانید به یک شبکه تلفن همراه متصل شوید، با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

اگر یک هشدار در کنار نو سرویس مشاهده کنید، یاد بگیرید که چه کاری می توانید انجام دهید.

تعمیرات آیفون در محل

آب خوردگی آیفون

قیمت آیفون

تعمیر گلس آیفون

جهت انواع تعمیرات تخصصی ایفون 7 و مشکل نو سرویس no service iphone 7 و استعلام هزینه با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید : 09357163016