مشکل مک بوک پرو | تست و عیب مک بوک پرو خاموش و روشن

  • نویسنده : عیب یابی و مشکل مک بوک پرو
  • سه شنبه 27 فروردین 1398
  • 0 کامنت

مشکلات مک بوک پرو | عیب یابی مک بوک

مشکلات مک بوک پرو


MacBook Pro مک بوک پرو به صورت تصادفی خاموش می شود
دو روز پیش من می خواستم با پروژه ویدیوی من در MacBook Pro خود ادامه دهم. من آن را باز کردم (من آن را خاموش نمی کنم) و آن را خاموش بود. فکر کردم شاید باتری مرده باشد و من آن را شارژ نکرده ام.

بنابراین، زمانی که MacBook من را در شارژر قرار داده و روی دکمه On کلیک کردم، آن را برای 5 ثانیه ادامه داد و سپس خاموش شد. من دکمه را فشار دادم و اکنون می توانم وارد شوم و باتری آن را 80٪ نگاه کردم، بنابراین فکر کردم عجیب است.

سپس وقتی وارد شدم، دوباره خاموش می شود. من چندین بار سعی کردم آن را دوباره برگردانم، گاهی حتی آن را روشن نکردم و گاهی اوقات روشن می شود و پس از چند ثانیه دوباره خاموش می شود.

من به یک فروشگاه کامپیوتری رفتم اما نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است. مرد گفت که او در مکبوک (نرم افزار) من هیچ چیز عجیب و غریب پیدا نمی کند. بله البته وقتی مرد به آن نگاه کرد. تا زمانی که آن را به طور ناگهانی خاموش و من مانند بود: "بله این مشکل است!" اما او هيچ سرنخي نداشت. همه او گفتند: "بازگشت به سیب"

بنابراین چیز دیگری: من مسافرت می کنم و به مکبوک نیاز دارم برای کارم (من رنگ آمیز و کار در صنعت فیلم) هر روز به آن نیاز دارم.

شاید چیزی مهم باشد: ژوئن گذشته من متاسفانه مک بوک را با شارژر بسته کردم تا صفحه نمایش من شکسته شود. من آن را جایگزین کردم، به من مقدار زیادی پول پرداخت کرد، و بعد از 2 ماه آن را شل کرد (هنوز آن را ثابت نکرده ام، بیش از یک ماه است)

من می توانم صفحه نمایش خود را به حداقل و حداکثر 1 سانتی متر حرکت دهم. من همچنین می توانم نوار سیاه را از صفحه نمایش را از صفحه نمایش جدا کنم، فکر می کنم که این کار با هم به هم چسبیده است.

من نمی دانم آیا این ممکن است مشکل از مک بوک به طور تصادفی خاموش شود.

Ps بعضی اوقات مکبوک من به طور کامل خاموش نمی شود و طرفداران صدای شدید را شروع می کنند. این مانند مکبوک من یخ زده است.

میانه 2015 با صفحه نمایش شبکیه چشم

2،5 ساله
روزانه استفاده می شود
MacOS سیرا
به روز رسانی:
من آن را دوباره برگردانده ام و D را کلیک کرده ام که مرا به نوعی چک داد. گفت: هیچ چیز اشتباه نیست

حالا فقط به صورت تصادفی دوباره راه اندازی می شود بهتر است اما هنوز 100٪ نیست

جواب داد! پاسخ من این مشکل را نیز مشاهده می کنم این یک سوال خوب است YESNO
نمره
9
نظرات:

سلام روان فقط برای Real Mac Mods امضا شد من به شدت توصیه می کنم یک هدف یا ماموریت برای درخواست شما اضافه کنید. شما این مسئله را خوب مطرح می کنید، اما برای رسیدن به 100 امضا چه می خواهید؟

05/15/2018 توسط adambarscheski
من همچنین در اواخر 2013 15 اینچ مک بوک پرو حتی پس از نصب تم Mohave 10.14.2، حتی پس از نصب ویندوز 10 در bootcamp بطور تصادفی، حدس می زنم فقط استفاده از آن برای ویندوز ،،،، uuuuggggg!

12 ژانویه توسط M Halleen
من فقط تقاضای "Apple: Apple Macbook Random Shutdown Syndrome" را آغاز کردم و می خواستم ببینم آیا می توانید با افزودن نام خود کمک کنید.

هدف من رسیدن به 100 امضا است و من نیاز به حمایت بیشتر دارم. شما می توانید بیشتر بخوانید و این تقاضا را امضا کنید:


پس از خاموش شدن راننده اترنت LAN Thunderbolt حتما باید این مشکل حل شود. در اینجا مراحل زیر است:

1) راه اندازی مجدد با CMD + R فشرده شده.

2) ترمینال باز

3) sudo csrutil disable

4) در حالت عادی راه اندازی مجدد کنید

5) sudo mv /System/Library/Extensions/AppleThunderboltNHI.kext

/System/Library/Extensions/AppleThunderboltNHI.kext.BAK

6) reboot با CMD + R فشرده شده است

7) فعال کردن csrutil

8) راه اندازی مجدد و فراموش کردن در مورد مشکل

راه حل از یکی از انجمن ها گرفته شده است. این به من شخصا کمک می کند با Macbook Pro Retina mid14 من 15

UPD: چگونه این را پیدا کردم


عیب یابی مک بوک پرو


من همین مشکل را با خاموش بودن "خاموش" تصادفی دارم. مک به صورت تصادفی با صفحه نمایش روشن شد، طرفداران شروع به کار در حداکثر سطح. چند سرویس تعمیری سعی کرد مشکل را شناسایی کند اما بدون موفقیت. همه تشخیص زمان نشان داد "همه چیز خوب است، شاید باتری". من باتری را جایگزین کردم ولی مسئله هنوز وجود دارد. در مهندس تعمیر چهارم این مسئله را با ولتاژ دریافت کرد: با برخی از بارهای تصادفی بر روی ولتاژ کامپیوتر روی مادربورد از 12V به 11.5، 11.2 و یا حتی 10 ولت کاهش یافت و پس از آن مک بوک سقوط کرد. تنها راه حل ممکن است که من در سرویس گفتم جایگزینی مادربرد است.

با این حال، مک بوک کاملا کار می کرد زمانی که من مانیتور خارجی را وصل کردم. من شروع به جستجو از طریق انجمن ها و در نهایت پیدا کردن مردم با مشکلات مشابه و راه حل در اینجا یافت شد: https: //forums.macrumors.com/threads/hel ...

موفق باشید دوستان. آرزو می کنم که بتوانید MacBook های خود را نیز ذخیره کنید!

P.S. یکی دیگر از راه حل های احتمالی این است که از اسکریپت پایتون استفاده کنید که می توانید از طریق لینک در بالای آن پیدا کنید. اگر به درستی درک کنم، یک بار خاصی تولید می کند که ولتاژ را در سطح نرمال حفظ می کند. با این حال، اسکریپت کمی بر روی عملکرد و عمر باتری بدون پلاگین تاثیر می گذارد.

چرا کلید مک بوک من همیشه فشرده شده است؟
دکمه راست راست من کار نمی کرد من آن را با یک پاکت کاغذی برای تمیز کردن در زیر آن گذاشتم. پس از قرار دادن کلید به عقب من با یک مشکل بسیار مزاحم مواجه شد - کامپیوتر در حال حاضر ثبت نام است که کلید همیشه تحت فشار قرار دادند. من لپ تاپم را دوباره راه انداختم، که یک ایده وحشتناک بود، زیرا اکنون تنها می توانم در حالت امن بوت کنم.

ایده آل، من می خواهم آن را به همه بهتر است. چطور می توانم این کلید را اصلاح کنم؟ اگر نه این، من حداقل آن را دوباره کار نمی کند به این معنی که آن را "گیر" دیگر گیر کرده است. تعداد محدودی از مواردی که می توانم از "Safe Boot" انجام دهم وجود دارد. بدتر اینکه بدتر می شود، آیا راهی وجود دارد که کل صفحه داخلی من را به طور کامل غیرفعال کنم، بنابراین فقط از این خارجی استفاده می کنم؟ ظاهرا تا زمانی که رایانه من به حالت امن وارد نشده است، آن را به عنوان متصل ثبت نام نکند.


من یک مشکل مشابه داشتم، کلید shift shift به نظر می رسد آسیب دیده است، آن را هنگامی که فشرده "درست" احساس نمی کند. این دستگاه کاملا با یک صفحه کلید USB کار می کند. اپل تنها علاقه مند به جایگزینی کل صفحه کلید است و می گوید ممکن است نیاز باشد که پوشش بالای آن نیز جایگزین شود. ارزان نیست! من بیش از حد اعتماد به نفس در تعیین کلید خودم، بنابراین من با استفاده از نرم افزار تعمیر.

من KeyRemap4MacBook را دانلود و نصب کردم، سپس کلید shift shift را غیرفعال کردم، بر روی دکمه Reload XML کلیک کردم، و اکنون هم اکنون کار می کند OK، جز اینکه من فقط می توانم از کلید shift استفاده کنم که مسئله ای بزرگ نیست. قفل قفل هنوز هم خوب است

این رفع در سطح نرم افزاری است، بنابراین شما هنوز هم باید کلید گزینه را برای جلوگیری از بوت امن نگه دارید. شما همچنین باید به تنظیمات سیستم بروید و KeyRemap4MacBook را به عنوان یک برنامه کاربردی که باید در ورود به سیستم شروع شود اضافه کنید.



این مسائل من را حل نمی کند اما من را در مسیر درست اشاره کرد.

این باید راه حل صحیح برای من باشد زیرا من بعد از به روز رسانی Mac شاهد مشکل مجدد بودم و فایل kext توسط سیستم «ثابت» شد و بلافاصله مشکل را بازیابی کرد. اپل هوشمند است.

dusten جهت درست است؟

من همین مشکل را دارم و هنگامیکه می خواهم تغییر نام دهم خطا را بدون چنین فایل یا دایرکتوری دریافت می کنم ...

yalematta آیا شما به پوشه ارائه شده در راه حل بروید تا ببینید آیا واقعا وجود دارد؟ اگر از MacOS بهروزرسانی استفاده میکنید، KEQ حقیقت باید وجود داشته باشد ...

yalematta من در خواندن موضوع در بر داشت که فقط به تنظیمات شبکه و حذف تمام آداپتورهای رعد و برق رجیستری من حل شد.

من با دستورالعمل های بالا با حرکت دادن راننده شروع کردم و نه تنها آن را برای من حل نمی کند.

این که من تقریبا 100٪ بی سیم را حذف می کنم تمام رابط های استفاده نشده از اترنت را حذف کردم و فقط بی سیم را ترک کردم و بلوتوث را تصادفی متوقف می کردم.


سلام. حدس می زنم که می خواهم به حزب بپیوندم. اواخر 2013، MBP 15 خاموش شده است. با استفاده از سیرا بالا

من سعی کردم بسیاری از اصلاحیه های پیشنهاد شده من می توانم آنلاین بدون موفقیت پیدا کنید.

اگر سخت افزار صوتی خود را به رعد و برق متصل کرده بودم، کار درستی انجام می داد و سقوط نخواهد کرد. اگر من جدا شدم، در عرض چند دقیقه سقوط کرد. من خاموش پورت Thunderbolt / Ethernet در Sys Pref را خاموش کردم، و به نظر می رسید که برای مدتی کار می کرد. اما، به جای ورود به حالت خواب، آن را خاموش می کند. به نظر من این کار به اندازه کافی کار می کرد تا آن را به کار برساند (جایی که من یک دستگاه TB ندارم) و در عرض چند دقیقه آن را خاموش کرد. UGH!

در حال حاضر، پورت TB / Ethernet را به «استفاده از DHCP» متصل می کنم، اما تصمیم گرفتم فای من را خاموش کنم (در حال حاضر در کامپیوتر شخصی خود تایپ می کنم). مک من در حال حاضر خاموش نیست، تا زمانی که من فای برگشت، سپس در عرض چند دقیقه خاموش می شود.

بنابراین، هیچ TB وصل شده و فای خاموش و دستگاه عمل پایدار است. من کنجکاو هستم اگر شخص دیگری با خاموش کردن فای، چیزهایی را تثبیت کرده است. و بیشتر، این به معنی برای من و MBP من است.


مشکل و تست روشن و خاموش مک و باتری


باتری و تاچ ال سی دی مک بوک پرو


شب گذشته من MBP را تعطیل کردم این در برخی موارد خاموش است. اگر 4 بار بوت تلاش برای شروع روز! فرماندهی D من را بوت کرد و کار کرد (TB هنوز هم وصل شده). در حال کار، من هیچ دستگاه TB برای اتصال به آن ندارم. MB در کمتر از یک دقیقه سقوط کرد. تبدیل فای خاموش، بیشتر تعطیل نیست در مورد هوی و هوس، سعی کردم اجاره DHCP را برای فای در تنظیمات شبکه امتحان کنم. در حدود 15 دقیقه سقوط نکرد. راه اندازی مجدد شده، و دوباره برای به روز رسانی DHCP اجاره برای فای. در دو ساعت خاموش نشده است

من فکر نمی کنم مسئله با باتری باقی بماند. محصولات اپل می دانند $ @ $ * احمقانه برای محافظت از دستگاه های خود هستند. گاهی اوقات کامپیوتر شما چیزهای احمقانه را از رطوبت که برای این دستگاه گران قیمت ظاهری کم است بالا می برد و فیوز را می گیرد. به این ترتیب یک فیوز در مادربرد شما می تواند سرخ شود و آن را نگه می دارد گیر کرده و کامپیوتر شما را خاموش می کند. بنابراین ممکن است به جای جایگزینی کامل مادربورد نیاز داشته باشید، اما مطمئن نیستم. برای بررسی این پرونده، یک شخص قابل اعتماد تعمیر کنید. این تعمیر ممکن است نصف رایانه به هزینه داشته باشد، بنابراین من فکر می کنم ممکن است در بهترین شرایط شما برای خرید یک کامپیوتر جدید در صورتی که این مورد باشد. این تعمیر می تواند بسیار ارزان باشد، هرچند که فرد فقط نیاز به جایگزینی فیوز و هیچ چیز دیگری ندارد.


در پاسخ به نظرات گذشته در مورد توقف خاموش سازی های مکانیکی با MacBook Pro اواخر سال 2013، من نیز این تجربه را دارم و فکر می کنم آن را حداقل در MacBook خود حل کرده ام. . مکبوک پرو من این خاموش شدن تصادفی را تجربه کرده است و برای چند ماه، با این حال تنها در High Sierra بوده است. من همچنین در اردوگاه هایی که ویندوز را در Bootcamp می بینم، این پنجره را خاموش می کند. من تمام درایو را پاک کردم و El Capitan را نصب کردم و از آن زمان به طور تصادفی خاموش نشدم.


هر گونه به روز رسانی در مورد این که آیا این مشکل در Mojave ثابت شد یا نه؟

من حدس می زنم ... به نظر می رسد آنها را فراموش کرده اند در مورد ما


مک بوک هنگامی که در آن متصل است با عمر باتری 0٪ باقی می ماند
مک بوک با عمر باتری 0٪ باقی می ماند زمانی که آن را وصل است. هنگامی که آن را وصل نمی شود در همه نمی آمده است. من چیزی در مورد شماره های مدل نمی دانم و چیزهایی که لپ تاپ من دارد .. اما زیر باتری آن می گوید:


چگونه می توانم این را حل کنم و هزینه آن چقدر است؟ همچنین، من در مورد فروش آن فکر کرده ام. اگر این آسیب و خراش های جزئی و پوشیده باشد، چقدر می توانم برای آن هزینه کنم؟ کجا می توانم آن را برای بهترین قیمت فروش کنم؟


مک بوک Core 2 Duo 2.4 13 "(سفید-08) 2.4 گیگاهرتز هسته 2 دوو (T8300)

تاریخ معرفی: 26 فوریه 2008 دیسک تاریخ: 14 اکتبر 2008

سفارش شماره: MB403LL / A مدل شماره: A1181 (EMC 2242)

زیرشاخه: در اوایل سال 2008 شناسه مدل: MacBook4،1

آیا شما قبلا سعی در تنظیم مجدد SMC و PRAM دارید؟

باتری را بردارید و دکمه قدرت را برای مدت ده ثانیه فشار دهید.

باتری و کابل را دوباره بکشید و دستگاه خود را آزمایش کنید.

اگر هنوز هم کار نمی کند، بازنشانی نگه داشتن نگه داشتن + گزینه + P + R فشار داده تا زمانی که شما احساس دو آهنگ بوت آهنگ. آنها را ترک کنید و دوباره آزمایش کنید.

با شکست آن، سعی کنید با یک باتری جدید بوت کنید. یکی از قدیمی ترین تست های شما را انجام می دهد: اگر انزال، تحریف و یا تغییر شکل داده شده باشد، یا System Profiler به شما می دهد که حداکثر هزینه کمتر از 5000mA است که به طور متوسط می شود، باتری ممکن است باردار شود.

در صورت عدم وجود آن، بررسی کنید که آیا اتصال باتری در وان باتری محکم شده یا آسیب دیده است.

من همچنین از مک بوک های که قادر به شارژ کردن باتری های خود نیستند با تغییر کابل کابلی Magsafe و یا باتری باقی مانده ام، و شما ممکن است مراجع بیشتری را در این سوال دریافت کنید

باتری شارژ نمی شود، بلکه بر روی AC کار می کند

با این حال، ابتدا باید باتری خود را بررسی کنم و سوکت باتری متصل شود.

با این کار، با چک کردن و رفع اتصال باتری شروع می کنم، این بخش نسبتا ارزان است.

در مورد قیمت، بازار معشوقه ثابت است. در کشور من، دستگاه های شما را از قیمت 400 تا 500 دلار فروختم، اما ممکن است بستگی داشته باشد، و قیمت نیز ممکن است در جریان باشد، وقتی که با اعلام مدل های جدید، بازار با قطعات refurb و "مدل قدیمی" اشباع می شود.

سلام Stefano، من برخی از آنچه که از همان موضوع، سوال من است دکمه قدرت را برای 10 دقیقه یا ثانیه نگه دارید؟ من 5 ثانیه کار کرده ام لطفا بذار بدونم، ممنون!

10 ثانیه. این راهنمای 5 ثانیه طول می کشد، اما اگر شما بیشتر کار کنید، از آنجا که همه افراد به خاطر ذهنیت و نه تایمر به حساب می آیند، خطا را جبران می کند.

با این حال، دفعه بعد، یا برای سایر مسائل مربوط به آن، بهتر است یک سوال شخصی را باز کنید.
با همین مشکل در اینجا و تنظیم مجدد smc در macbook pro 2011 کار کرد، حالا باتری دوباره شارژ می شود. خیلی ممنون! :)

متشکرم من سعی کردم فشار کنترل + گزینه + P + R و آن را کار می کند :) خدا شما را برکت دهد

Bro، من یک باتری جدید را امتحان کرده ام، و این همان است، بدون تکان دادن، کابل من کار خوبی است .. من همه آنچه را که گفتم، اما هنوز شارژ نمی کنم


شما احتمالا نیاز به جایگزین کردن باتری دارید - هرچند قبل از اینکه یک تنظیم مجدد SMC انجام شود، ممکن است کمک کند. اگر باتری جایگزین نداشته باشد.

اگر این پاسخ مفید باشد، لطفا به یاد داشته باشید که آن را برگردانده و علامت بزنید.


اگر یک شارژر آیفون داشته باشید، سیم طلای طولانی را بیرون بیاورید و شارژر آی فون را که به دیوار وصل شده است وصل کنید و سپس آن را 10 ثانیه نگه دارید و سپس آن را بوت کنید، برای مکبوک پرو 2011/2012 کار کرد


مکبوک پرو من یک درصد را از دست نمی دهد. اپل آلودگی آب را تهدید می کند، اما آب آن را لمس نکرده است. آنها برای برطرف کردن آن حدود 800 دلار هزینه می کنند [من تحت ضمانت قرار می گیرم و برنامه حفاظت را خریدم] و از پرداخت آن امتناع می کنم. آنها اعلام کردند که باتری خوب است. این قطعه است که به آن متصل شده است که دارای آسیب است، بنابراین هر گونه ایده؟ من در مورد گرفتن آن به یک فروشگاه تعمیر کامپیوتر فکر کردم


خوب خانم ها و آقایان پس از 4 ماه آزمایش، موضوع را جدا کرده ام.

به روز رسانی به مشکل مواوا همچنان ادامه داشت
پورت Thunderbolt حذف شده در مشکل ترجیحات شبکه همچنان ادامه داشت
مشکل مجدد PRAM همچنان ادامه داشت
مشکل مجدد SMC همچنان ادامه دارد
MBP من را به نوار نابغه برد، تمام سختافزارهای حلقوی تشخیصی همچنان ادامه داشت
MBP را به مک متخصص گرفتم، گفتم مسئله ی نرم افزاری یا مسائل منطقی بود. بازگشت سیستم عامل به حالت قبلی دولت همچنان ادامه داشت.
مشکل برگشت به مشکل دولت قبلی همچنان ادامه داشت
سیستم عامل اصلی OS Mavericks هنوز هم ادامه داشت
3 چیز که می تواند اشتباه پس از این عیب یابی:

ولتاژ اصلی CPU باعث خاموش شدن تصادفی می شود
iGPU بد است (نیاز به جایگزینی هیئت مدیره منطق)
هیئت مدیره منطق باید جایگزین شود
قبل از پرتاب کردن در حوله برای جایگزینی هیئت مدیره منطق من تلاش کردم سعی کنم کد اسکریپت پایتون ارسال شده توسط آندرس ویگگرز خودم بدون موفقیت به عنوان من یک برنامه نویسی نیست و 3 ساعت صرف خراب کردن مغز من. بنابراین تصمیم گرفتم از نرم افزار Mac Mods برای 10 دلار استفاده کنم و نرم افزار را اجرا کردم که باعث چرخاندن دنده در نوار می شود و لپ تاپ دیگر به صورت تصادفی خاموش نمی شود!

به Mojave به روز شده و فقط یک FYI دنده دیگر در نوار است، اما لپ تاپ به طور تصادفی خاموش نیست.

مشکل این است که ولتاژ اصلی CPU است که توسط اسکریپت پایتون یا نرم افزار Mac Mods برای 10 دلار اصلاح شده است. اگر این کار نمی کند، احتمالا مسئله ی منطقی است.

موفق باشید

پست شده: 10 فوریه OPTIONS
تصادفی رفع خاموش شدن
شما می توانید خاموش شدن تصادفی را با اتصال هر دستگاه به پورت Thunderbolt جلوگیری کنید. یکی را ندارید، سپس موارد زیر را انجام دهید:

بوت به بازیابی:

1. بر روی آرم Apple در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

2. Restart را انتخاب کنید.

3. بلافاصله کلید های Command و R را نگه دارید تا لوگوی Apple یا چرخش چرخان مشاهده کنید. در صورتی که مک در حال تلاش برای راه اندازی MacOS Recovery از طریق اینترنت است، جهان چرخش را مشاهده خواهید کرد، زیرا قادر به راه اندازی سیستم بازیابی داخلی نیست.

ترمینال باز:

1. سعی کنید csrutil را غیرفعال کنید و دکمه بازگشت را فشار دهید.

2. راه اندازی مجدد

3. ترمینال را باز کنید

4. به System / Library / Extensions بروید

5. sudo su

6. PWD کاربر را وارد کنید

7. نوع "mv AppleThunderboltNHI.kext AppleThunderboltNHI.kext.BAK"

8. راه اندازی مجدد برای بازیابی

9. ترمینال را باز کنید

تعمیرات مک برای شهرستان ها

تعمیرات تخصصی مک بوک

حل مشکل آب خوردگی مک بوک

مشکل خاموش شدن مک بوک

تعمیر کیبورد مک بوک

تعمیر باطری مک بوک



جهت انواع تعمیرات تخصصی مک بوک و استعلام هزینه با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید : ------